Janine Bos vertrekt na 10 jaar bij Randstad

15mei 201710:24
  • B2b
  • 11619 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personen

nieuws Janine Bos, directeur marketing en communicatie bij Randstad, heeft besloten na 10 jaar Randstad te verlaten om ‘haar handen vrij te hebben voor een grote klus’. MarketingTribune meldde in december vorig jaar dat Bos volgens goed ingelichte bronnen op non-actief was gezet. Randstad betreurt dat - ten onrechte - de indruk is ontstaan dat Janine Bos door Randstad op non-actief zou zijn gesteld. Chris Heutink, CEO Randstad Groep Nederland: ‘Randstad vindt het jammer dat Janine Bos vertrekt en dankt haar voor wat zij voor Randstad heeft betekend.’ Fotocredits: CustomerFirst.nl)

Janine Bos is in haar 10 jaar bij Randstad aanvankelijk verantwoordelijk geweest voor operationele bedrijfsonderdelen, eerst als directeur van de regio Rotterdam en daarna als directeur van Randstad Callflex. Heutink: ‘Beide zijn onder haar leiding zeer succesvol geweest. De laatste vier jaar was Janine Bos verantwoordelijk voor de afdeling Marketing & Communicatie, vanaf juli 2013 van het merk Randstad en vanaf oktober 2014 van de totale merkportfolio van Randstad Groep Nederland (Randstad, Tempo-Team en Yacht).’

Campagne

In die periode viel Randstad op met de campagne `Jeugd op Zoek' waarmee 10.000 jongeren succesvol aan werk werden geholpen. Ook was Janine Bos vanuit haar rol verantwoordelijk voor de corporate campagne 'Worden wie je bent' en de succesvolle relaunch van het professionals-merk YACHT. Mede door deze initiatieven zijn de naamsbekendheid, de merkvoorkeur en de net promotor score van Randstad, Tempo-Team en YACHT flink gestegen.

Heutink: ‘Janine Bos weet als geen ander voeling te houden met de samenleving. Zo heeft zij de Young Advisory Board geïntroduceerd (met jongeren tussen de 14 en 24 jaar) en vergelijkbare adviesraden met ouderen, klanten en ondernemers.’Jeugd

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business