Aarts manager communications & pr bij Kia

3aug 201710:46
  • B2b
  • 9420 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Maaike Aarts is benoemd tot Manager Communications & Public Relations van Kia Motors Nederland B.V.. In deze functie is zij samen met haar team verantwoordelijk voor de marketing communicatie én vanaf heden ook voor de PR van de Koreaanse autoproducent. Het team zal op korte termijn nog worden uitgebreid met een PR Officer om de dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen.

Aarts is sinds 2011 werkzaam voor Kia Motors Nederland B.V. en heeft Kia in haar voormalige rollen als marketingcoördinator en manager communications mede op de kaart gezet gedurende de afgelopen jaren. ‘In de zes jaar dat ik inmiddels bij Kia werkzaam ben, heeft het merk een enorme groei doorgemaakt en ook de komende tijd staat er nog veel te gebeuren. Bijvoorbeeld met de aanstaande introducties van de Kia Stonic en de Kia Stinger. Het is mooi om hier deel van uit te mogen maken.’

Medialandschap

Het besluit om de marketingcommunicatie en pr onder één verantwoordelijkheid samen te voegen past volledig in de strategie van Kia. ‘Het medialandschap verandert en biedt veel mogelijkheden voor het verder uitbouwen van het ambitieuze merk Kia in Nederland. Wat ons betreft is het belangrijk dat marketingcommunicatie en pr hierbij hand in hand gaan. Dit borgen wij met het samenvoegen van de twee disciplines onder leiding van Maaike Aarts,’ aldus Kim Kreber, director marketing aan wie Aarts zal blijven rapporteren.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business