PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november
- B2b
- 16 nov 2017 @ 09:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 16 nov 2017 @ 09:48
- Sjaak Hoogkamer
Welk marketingboek maakte het meeste indruk op de jury dit jaar? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 28 november organiseert PIM de traditionele kennismakingsavond met de 10 genomineerde auteurs en hun boek.
Afgelopen jaar won Creating value with big data analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk. Dit jaar zijn er opnieuw 10 nieuw verschenen marketingboeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De winnaar van dit jaar wordt bekendgemaakt tijdens deze sessie.
Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs plaats.
Onderstaande titels zijn genomineerd:
• Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen
• De kracht van platform strategie, Cor Molenaar
• Startup Branding, Andy Mosmans
• Customer journey optimalisatie , Rob Luif
• Big data marketing , Paul Postma
• De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman
• De relatie economie, Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel
• Sterke merken, betere wereld , Bart Brüggenwirth
• Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport , Kok – Gruijters – De Zeeuw
• Influencers, Carole Lamarque
Aanmelden voor het event van 28 november kan via www.pimonline.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing