Mariëtte Leenhouts nieuwe directeur Marketing en Communicatie Randstad
- B2b
- 8 jan 2018 @ 11:32
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 8 jan 2018 @ 11:32
- Redactie Online
Mariëtte Leenhouts is deze week gestart als directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep Nederland. Zij wordt verantwoordelijk voor market intelligence, innovatie, branding, communicatie, online, CRM, PR en events van de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Leenhouts werkte eerder voor Sara Lee, Heineken en global marketing consultancy Kantar Consulting.
Onlangs maakte ze de overstap van telecom, als brand & comms director van VodafoneZiggo, naar de HR-dienstverlener. Leenhouts koos deze zomer 2017 nadrukkelijk voor Randstad Groep Nederland en kreeg de afgelopen maanden de gelegenheid zich voor te bereiden op haar nieuwe klus: ‘De cultuur van Randstad sprak me direct aan, maar wat me vooral trof, is de kernactiviteit van Randstad: mensen aan het werk helpen en daarmee wezenlijk impact kunnen maken op hun leven. De strategie van Randstad, Human Forward, waarbij technologie mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen, spreekt mij enorm aan. Het voelt als een geweldige kans om daar samen met mijn nieuwe team een bijdrage aan te leveren.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing