Marketeer Scholten start bij Interxion
- B2b
- 24 jan 2018 @ 11:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 jan 2018 @ 11:33
- Sjaak Hoogkamer
Het Nederlandse Interxion, Europese leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten, heeft zijn marketingteam versterkt met Melissa Scholten.
Scholten gaat zich bezighouden met de ontwikkeling van creatieve en lokaal relevante marketingcampagnes met de nadruk op online. Bovendien wordt ze verantwoordelijk voor de social media activiteiten. Ook SEO, marketing automation en inbound marketing behoren tot haar takenpakket.
Ervaring
Met de aanstelling van Scholten haalt Interxion veel online marketingervaring binnen. Ze heeft verschillende marketingfuncties bekleed bij onder andere de Rabobank, Maandag en Kuijs Reinder Kakes Makelaars & Adviseurs. Daarnaast deed ze internationale werkervaring op als Marketing Coördinator bij Michael Page. Ook had ze haar eigen boekingsagentschap en evenementenbureau. Over haar nieuwe functie vertelt Scholten: ‘Interxion is een drijvende kracht achter de digitale economie. Het verbindt bedrijven, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik heb enorm veel zin om hier aan de slag te gaan en bij te dragen aan de enorme groei die dit bedrijf in Europa realiseert.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing