Vincent van den Boogert (ING), marketeer van het jaar 2018
- B2b
- 30 mrt 2018 @ 08:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 30 mrt 2018 @ 08:36
- Sjaak Hoogkamer
Ceo en cco van ING Nederland Vincent van den Boogert is uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2018. Anouk Beeren (Bidfood) en Niko Koffeman (De Vegetarische Slager) waren eveneens voor de titel genomineerd.
Van den Boogert kreeg de prijs uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards, de jaarlijkse awardshow van Adformatie, Nima en Pim. Van den Boogert is de leider van de digitale transformatie bij ING. In 2017 werd hij benoemd tot ceo van ING Nederland, de bank waar hij eerder marketingdirecteur was. Als een van zijn eerste acties als ceo haalde hij een streep door de afdeling marketing binnen ING en formeerde 300 agile teams met de nadruk op de inrichting van de customer journey.
Rituals
Naast de titel van Marketeer of the Year werden donderdagavond nog vijf awards uitgereikt. Marketing Company of the Year werd Rituals, Swapfiets kreeg de prijs voor Marketing Start-up of the Year, de award voor de Marketing scale-up of the Year ging naar Yoghurt Barn (helaas was er niemand om de prijs in ontvangst te nemen) en WE Fashion won de prijs voor Internal Branding Company of the Year. Martine Boekestein van zaadveredelingsbedrijf Rijk Zwaan werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing