Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Grey Benelux wint pitch ICT-werving Rijksoverheid

14jul 201600:39
  • Bureaus
  • 8863 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ArbeidsmarktPitchesCampagnes

nieuws Het ministerie van Binnenlandse Zaken brengt opnieuw zijn campagne onder bij Grey Benelux. Het betreft hier de Rijksbrede werving van 1.000 ICT'ers. Eerder bracht Binnenlandse Zaken al de mobiliteitscampagne ‘Werken aan je werk’ onder bij Grey. Recent won het bureau ook de pitch voor de campagne ‘Veilig vliegen met drones’ van het ministerie van Infrastructuur & Milieu.

[Campagne] TUI stuurt harde werkers op vakantie

13jul 201613:41
  • Bureaus
  • 13912 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingCrossmediaActivatieCampagnes

nieuws Reisorganisatie TUI roept Nederland op met een sympathieke crossmediale campagne om mensen te nomineren die ‘Toe aan TUI’ zijn. Deze harde werkers, mensen die zich altijd belangeloos inzetten voor anderen maar teveel hooi op hun vork nemen, krijgen een vakantie aangeboden. De reisorganisatie heeft voor deze crossmediale campagne de krachten gebundeld met digitaal bureau GuiltyPeople, retailbureau Crossmarks, Sanoma en SBS.

Forse boetes Binck Bank om misleidende reclame

13jul 201611:58
  • Bureaus
  • 11799 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkPolitiekReclame

nieuws Online aandelenbank Binck is stevig op de vingers getikt. In reclame voor beleggingsdochter Alex heeft de bank consumenten jarenlang misleid. Bovendien heeft Binck lang verzuimd beurstransacties te melden. Toezichtouder AFM legt Binck twee maal de maximale boete op: 750.000 euro voor misleidende reclame en een half miljoen euro voor het verzaken van de meldingsplicht.

Nederlandse Loterij gaat los met multimediale campagne

13jul 201611:46
  • Bureaus
  • 16058 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsBrandingCampagnesMerken

nieuws Nederland maakt vanaf woensdag in een multimediale campagne kennis met het nieuwe merk Nederlandse Loterij. Dit is na de fusie tussen Nederlandse Staatsloterij en De Lotto de nieuwe naam achter zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Nederlandse Loterij investeert zijn opbrengst in de Nederlandse samenleving en zorgt ervoor dat een groot deel hiervan ten goede komt aan de sport en goede doelen. Een boodschap die ook centraal staat in de nieuwe tv-commercial van het veelbekroonde reclamebureau Lemz.

Gebroeders Janssen van N=5 naar Indie Amsterdam

13jul 201610:37
  • Bureaus
  • 7961 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaReclameCreatie

nieuws Koen en Bas Janssen, beter bekend als 'Gebroeders Janssen', vervolgen hun reclame-carrière bij Indie Amsterdam. Het creatieve team van N=5 is per 1 juli overgestapt.

Jobbird ondergaat rebranding door RTRN

12jul 201612:03
  • Bureaus
  • 12760 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingMerkenBrandingCampagnes

nieuws Online recruiter Jobbird bestaat dit jaar vijf jaar en vierde dat zaterdag 9 juli tijdens Amsterdam FashionWeek met relaties en BN’ers. Op dit lustrumfeest is ook de nieuwe brand identity van Jobbird onthuld, die is ontwikkeld door het eveneens Groningse bureau RTRN.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners