Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

BrandBase activeert golfsponsoring ING Private Banking

16dec 201515:27
  • Bureaus
  • 18913 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementPromotieSportActivatieSponsorship

nieuws Golfprofessional Mark Reynolds markeerde deze week met een spectaculaire golfshow en een slag op de Amsterdamse beursgong het begin van de samenwerking tussen hoofdsponsor ING Private Banking en de Nederlandse Golf Federatie. Reclamebureau BrandBase organiseerde deze activatie. Bekijk hier de beelden.

Worst Brides Ever volgens Selmore en Dance4life

16dec 201514:14
  • Bureaus
  • 14775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaCommercialsMaatschappijCampagnesMVO

nieuws 'Worst Brides Ever!' is het thema van de nieuwe campagne van Dance4life. Selmore ontwikkelde en produceerde de nieuwe online campagne, die deze week is gelanceerd via ambassadeur Doutzen Kroes en zich snel viraal verspreidde over het internet.

Achtung maakt vierde 3FM-campagne Serious Request

16dec 201510:34
  • Bureaus
  • 19341 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieEntertainmentCampagnesRadioMedia

nieuws Voor 3FM Serious Request 2015 heeft Achtung een nieuwe campagne ontwikkeld die het doorzettingsvermogen van jongeren in conflictgebieden centraal stelt. Ook Bill Tanaka en TheBoardRoom werkten mee.

Inhaker: Loden Leeuw gaat op vakantie met TUI

16dec 201509:55
  • Bureaus
  • 12726 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Virale marketingTelevisieAwardCampagnes

nieuws TUI won deze week de Loden Leeuw van het consumentenprogramma Radar voor de meest irritante reclame van 2015. Naar TUI’s eigen zeggen is het natuurlijk nooit de bedoeling geweest om mensen te irriteren. Ze wilden mensen juist inspireren om op vakantie te gaan zodat ze weer helemaal tot zichzelf kunnen komen. Daarom maakten TUI en reclamebureau Crossmarks een sportieve inhaker.

[Forum] Moeten adverteerders en reclamebureaus leukere reclame gaan maken?

16dec 201509:06
  • Bureaus
  • 10968 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ForumReclameAdvertising

nieuws Met enige regelmaat leggen wij in de rubriek Forum een vraag voor aan mensen die er in het vak toe doen. Het Forum haakt deze keer in op een bericht van de VEA, dat bureaus en adverteerders opriep om te stoppen met reclame die louter irritatie oproept. Zo zullen adblockers vanzelf overbodig worden, aldus de VEA. Wat vindt de reclamewereld hiervan?

Zeg het hardop: Roorda doet weer Bob!

16dec 201500:02
  • Bureaus
  • 16454 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EffectReclameMaatschappijCommercialsCampagnes

nieuws De Bob-campagne is weer terug bij Roorda Reclamebureau, na een kort uitstapje naar N=5. Deze week start de campagne ‘Ben je Bob, zeg het hardop!’ Daarin roept het Ministerie van Infrastructuur en Milieu op om tijdens het stappen, op een bedrijfsborrel, een feestje of in de sportkantine jezelf direct kenbaar te maken als Bob. Dat schept voor iedereen duidelijkheid over je voornemen om geen alcohol te drinken en veilig terug te rijden, en voorkomt lastige situaties.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners