Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Arthur Herpel van UM naar Brand New Telly

7dec 201510:52
  • Bureaus
  • 10661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauPersonaliaContentReclameStrategie

nieuws Arthur Herpel verlaat UM en stapt over naar Brand New Telly. Met de komst van Herpel zet Brand New Telly de volgende stap richting een ambitieuze toekomst. Arthur neemt plaats in de directie en wordt één van de aandeelhouders van het vijftien jaar oude bureau. Bij UM heeft hij de laatste jaren als Head of UM Studios het creatieve contentlabel van UM opgezet.

Van Diemen verzorgt PR-activiteiten Fermax

7dec 201509:51
  • Bureaus
  • 7762 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRCommunicatieKlantenPromotie

nieuws Van Diemen Communicatiemakelaars gaat de uitvoering en coördinatie verzorgen van PR-activiteiten voor Fermax, een bedrijf gespecialiseerd in intercomsystemen. 'Deurcommunicatie geeft een gevoel van veiligheid.'

Bex Communicatie breidt uit met drie adviseurs

7dec 201509:39
  • Bureaus
  • 6844 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatiePersonaliaPromotiePR

nieuws Bex Communicatie heeft haar team versterkt met senior adviseur René Westbroek voor de technologie- en industriemarkt en twee junior adviseurs in de rol van trainee: Jesca Dembinski en Inge Tanghe.

BVH Identity Driven Thinking: Veel merken hebben te zwak geformuleerd richtinggevend principe

7dec 201500:02
  • Bureaus
  • 19235 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingcommunicatieDoelgroepenMerkenMarketing

nieuws BVH Identity Driven Thinking onderzocht van 115 organisaties het richtinggevend principe, een verzamelterm waaronder gebruikte begrippen als missie- en visiestatement vallen. Conclusie van het onderzoek is dat veel merken en organisaties werken met een te zwak geformuleerd richtinggevend principe.

Online Heroes lanceert digitale paskamer

7dec 201500:01
  • Bureaus
  • 12691 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WinkelenDigitaalInteractieConcepten

nieuws Online Heroes heeft op Fashion Talks de zogenoemde Digital Fitting Room onthuld. Robert Sangers van Online Heroes: 'Als mode en technologie elkaar kruisen, is the sky the limit. Met onze digitale paskamer zitten we op de eerste rij van een nieuwe revolutie in fashion-retail, waar we inzetten op merkervaring.'

BeyenMeyer ontwikkelt #CurvePower-campagne MS Mode

4dec 201509:34
  • Bureaus
  • 9473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertisingReclame

nieuws In de media maken dun of graatmager als vrouwelijk schoonheidsideaal al decennia lang de dienst uit. Terwijl de gemiddelde Nederlandse maat toch echt maat 42 is. Hoog tijd voor een herwaardering van de vollere vrouw en haar rondingen. Daarom lanceert MS Mode de campagne #curvepower waarin ze een ode brengen aan de kracht van de vrouwelijke curve.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners