Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Dutch Digital Agencies groeit met zeven leden

20okt 201513:39
  • Bureaus
  • 11672 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkInteractieDigitaalStrategie

nieuws Dutch Digital Agencies (DDA) groeit met zeven nieuwe leden. Blink Interactive, A-Side Media, Steam, Conclusion Digital, Connect Holland, Youwe en Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie voor digitale bureaus in Nederland.

Oasen kiest DPDK als creatief bureau

20okt 201513:06
  • Bureaus
  • 13737 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WebsiteStrategieDigitaalCommunicatieKlanten

nieuws Oasen, het drinkwaterbedrijf van het Groene Hart, heeft het Rotterdamse DPDK gekozen als nieuw creatief digitaal bureau voor de bouw van haar website. De drie jaar lange samenwerking zal vanaf vandaag van start gaan.

Lemon Scented Tea bouwt duurzaam platform Pluk

20okt 201512:01
  • Bureaus
  • 14207 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesE-commerceMaatschappijMerkenMVO

nieuws Pluk is een nieuw platform vol goede deals met een goed verhaal. Het platform is ontwikkeld door reclamebureau Lemon Scented Tea in samenwerking met Duurzaam Doen (Natuur & Milieu, Milieu Centraal en Ministerie van Infrastructuur en Milieu). Het doel van Duurzaam Doen is om samen met bedrijven en organisaties goede deals aan te bieden, die ook nog eens goed zijn voor de wereld. Pluk staat dan ook vol met bijzondere producten en evenementen, die tijdelijk worden aangeboden voor een interessante prijs.

Hein van Es nieuwe partner Fronteer Strategy

20okt 201510:39
  • Bureaus
  • 10707 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EngagementStrategieInnovatiePersonalia

nieuws Na vijf jaar als strategist bij Fronteer te hebben gewerkt, is Hein van Es (37) benoemd tot partner van het in co-creatie gespecialiseerde strategie-adviesbureau. Hij sluit zich hiermee aan bij oprichters Martijn Pater en James Veenhoff, en zal zich vooral richten op digitale merken en vraagstukken. Ook wordt hij verantwoordelijk voor de financiën van het bureau.

Dijksman Communicatie verovert zes nieuwe klanten

20okt 201500:03
  • Bureaus
  • 11506 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenKlantenCommunicatiePR

nieuws PR-bureau Dijksman Communicatie heeft zes nieuwe klanten toegevoegd aan het eigen portfolio. Naast de bekende couturier Mart Visser zijn dit Exki, A-dam Underwear, Yarrah, Loek en Fruit.nl.

Energize zet emoji's in voor Syrië-campagne Unicef

19okt 201514:57
  • Bureaus
  • 17618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WhatsAppCampagnesMaatschappijMobile

nieuws Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Dat is het inzicht dat ten grondslag ligt aan de nieuwe campagne voor Unicef Nederland, ontwikkeld door Energize. De campagne roept heel Nederland op geen woord, maar een emoji te sms’en naar 4333 om noodhulp te bieden aan vluchtelingenkinderen in en om Syrië.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners