Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

[Campagne] Nationale-Nederlanden portretteert pensionado's

21okt 201509:58
  • Bureaus
  • 11643 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesStorytellingVideoDoelgroepen

nieuws Nationale-Nederlanden speelt specifiek in op senioren in drie nieuwe korte online documentaires over gepensioneerde Nederlanders met een bijzondere hobby. Met de films wil de financiële dienstverlener mensen inspireren en uitdagen om na te denken over de vraag: 'Hoe ziet jouw later eruit?'

Tess van Olst nieuwe PR-manager van SchaalX

21okt 201508:08
  • Bureaus
  • 12421 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OnlinePromotieCommunicatiePersonaliaPR

nieuws Tess van Olst is gestart als communicatie en PR-manager bij SchaalX Holding BV. Ze is verantwoordelijk voor de on- en offline communicatie van de merken SchaalX en SCHAAL+.

Dutch Digital Agencies groeit met zeven leden

20okt 201513:39
  • Bureaus
  • 11746 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieDigitaalInteractieZakelijk

nieuws Dutch Digital Agencies (DDA) groeit met zeven nieuwe leden. Blink Interactive, A-Side Media, Steam, Conclusion Digital, Connect Holland, Youwe en Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie voor digitale bureaus in Nederland.

Oasen kiest DPDK als creatief bureau

20okt 201513:06
  • Bureaus
  • 13779 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenCommunicatieDigitaalStrategieWebsite

nieuws Oasen, het drinkwaterbedrijf van het Groene Hart, heeft het Rotterdamse DPDK gekozen als nieuw creatief digitaal bureau voor de bouw van haar website. De drie jaar lange samenwerking zal vanaf vandaag van start gaan.

Lemon Scented Tea bouwt duurzaam platform Pluk

20okt 201512:01
  • Bureaus
  • 14265 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MVOMerkenMaatschappijE-commerceCampagnes

nieuws Pluk is een nieuw platform vol goede deals met een goed verhaal. Het platform is ontwikkeld door reclamebureau Lemon Scented Tea in samenwerking met Duurzaam Doen (Natuur & Milieu, Milieu Centraal en Ministerie van Infrastructuur en Milieu). Het doel van Duurzaam Doen is om samen met bedrijven en organisaties goede deals aan te bieden, die ook nog eens goed zijn voor de wereld. Pluk staat dan ook vol met bijzondere producten en evenementen, die tijdelijk worden aangeboden voor een interessante prijs.

Hein van Es nieuwe partner Fronteer Strategy

20okt 201510:39
  • Bureaus
  • 10786 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaInnovatieStrategieEngagement

nieuws Na vijf jaar als strategist bij Fronteer te hebben gewerkt, is Hein van Es (37) benoemd tot partner van het in co-creatie gespecialiseerde strategie-adviesbureau. Hij sluit zich hiermee aan bij oprichters Martijn Pater en James Veenhoff, en zal zich vooral richten op digitale merken en vraagstukken. Ook wordt hij verantwoordelijk voor de financiën van het bureau.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners