Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Monuta begraaft social media bij Blauw Gras

17sep 201509:55
  • Bureaus
  • 11381 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaPitchesStrategiePromotie

nieuws Na een bureauoriëntatie heeft Monuta ervoor gekozen om een deel van haar social media onder te brengen bij Blauw Gras. Het Amsterdamse bureau gaat Monuta ondersteunen bij het vormen van een social media-beleid voor lokale vestigingen. Daarnaast biedt Blauw Gras ondersteuning op het gebied van social advertising.

[Campagne] Volkswagen geeft klussen weg (in een Caddy)

16sep 201511:21
  • Bureaus
  • 16461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieCampagnesVideoSocial media

nieuws Voor de introductie van de nieuwe Volkswagen Caddy beloont Volkswagen Bedrijfswagens enkele MKB'ers met klussen op bijzondere locaties. Digitaal bureau Achtung heeft deze campagne uitgewerkt met een serie droogkomische filmpjes op YouTube en Facebook.

VanHaren Schoenen kiest na pitch voor Your Social

16sep 201509:22
  • Bureaus
  • 13244 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WebE-commercePitchesSocial mediaKlanten

nieuws VanHaren Schoenen heeft naar aanleiding van een intensief oriëntatieproces voor haar social media-activiteiten gekozen voor social business agency Your Social gekozen. Bij de pitch waren in totaal vier bureaus betrokken.

Jos Ahlers verlaat N=5 voor eigen startup

16sep 201509:09
  • Bureaus
  • 9373 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaMakersReclame

nieuws Senior strategy director Jos Ahlers vertrekt per 16 september bij N=5. Bij dit reclamebureau was hij sinds 1 januari 2012 in dienst. Ahlers wil zich onder meer gaan richten op de ontwikkeling van zijn startup Community Creators.

Duyvis en Kingsday roepen hulp in van toeristen

15sep 201515:31
  • Bureaus
  • 12952 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsFoodReclame

nieuws Foodmerk Duyvis roept de hulp van toeristen in om de eigen nieuwe shopper-activatie bij het Nederlandse publiek onder de aandacht te brengen. En dan niet zomaar toeristen, nee, de bezoekers van topattractie Zaanse Schans.

Blyde en PR Bureau begeleiden campagne 'Lekker duurzaam'

15sep 201514:50
  • Bureaus
  • 13476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesFoodActivatiePR

nieuws Het PR Bureau en Blyde ondersteunen de grootschalige landelijke campagne 'Doe maar lekker duurzaam'. De campagne duurt tot 4 oktober en is een initiatief van de Nationale Postcode Loterij met Unilever en Albert Heijn als partners. Het doel van de campagne is het tot stand brengen van een snellere transitie naar duurzamer eten in Nederland. Zusterbureaus Het PR Bureau en Blyde zijn verantwoordelijk voor diverse PR-activaties, die laten zien dat we samen het verschil kunnen maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners