Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

[Campagne] Kay Nambiar uit de kleren voor Etos

8sep 201510:49
  • Bureaus
  • 15426 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMarketingCommercialsCampagnes

nieuws Net als vorig jaar gaat er weer een mooie man uit de kleren om de handdoeken-actie van Etos te promoten. Ditmaal is de beurt aan Kay Nambiar,winnaar van Expeditie Robinson 2014 en het nieuwe gezicht van MTV.

Emark verhuist en breidt internationaal netwerk uit

7sep 201517:47
  • Bureaus
  • 6261 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Geen tag

nieuws De specialist op gebied van marketingtechnologie Emark, opent een vestiging in Barcelona. Emark zet deze stap vanwege de toenemende vraag naar expertise en kennis op het gebied van Salesforce Marketing Cloud en marketingautomatisering in Zuid-Europa.

Het Ei van Ubachs ontwikkelt campagne 'Adem Haarlem'

7sep 201516:27
  • Bureaus
  • 9027 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingCampagnes

nieuws Het ei van Ubachs ontwikkelde in opdracht van Haarlem Marketing een campagne die Haarlem profileert als stad van de menselijke maat, een stad in de luwte van druk Amsterdam. Met als doel het aantrekken van met name jonge gezinnen met kinderen, jonge bedrijven en binnen- en buitenlandse toeristen, die dan weer wat ouder mogen zijn. Het thema luidt: 'Adem Haarlem.'

MediaMonks aan de wieg van VentureFathers

7sep 201511:09
  • Bureaus
  • 14789 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalStrategieInnovatieZakelijkInteractie

nieuws Victor Knaap en Wesley ter Haar, de CEO en oprichter van MediaMonks, zijn samen met voormalig Hyves-topman Remco Bos een investeringsaccelerator voor startups begonnen, genaamd VentureFathers.

Meer klant, minder bank in nieuwe campagne ABN Amro

7sep 201510:42
  • Bureaus
  • 16083 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenMerkenCommercialsCampagnes

nieuws De klant. Die moet meer dan ooit centraal staan in de nieuwe campagne van ABN Amro. De nieuwe mentaliteit, ontwikkeld door N=5, laat zich omschrijven als 'meer klant, minder banl'. ABN Amro wil met de herziene merkstrategie een stap maken van focus op eigentijdse producten naar een focus op persoonlijke benadering.

Kokoro Amsterdam maakt nieuwe campagne voor Trouw: 'Wat is een mening waard zonder verdieping?'

7sep 201500:00
  • Bureaus
  • 18736 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PrintCommercialsCampagnes

nieuws Dagblad Trouw lanceert een nieuwe communicatiecampagne: 'Wat is een mening waard zonder verdieping?' De campagne is een vervolg op de in 2013 gelanceerde campagne 'Ode aan Twijfel'. Beide campagnes ontwikkelde Trouw met reclamebureau Kokoro Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners