Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Startup Add My Window democratiseert buitenreclame

20apr 201512:22
  • Bureaus
  • 13967 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BereikOutdoorReclame

nieuws Hoe zorg je ervoor dat je als adverteerder op een ludieke manier onder de aandacht komt zonder er veel voor te betalen? Daar heeft de Haagse startup Add My Window een oplossing voor bedacht. Adverteerders kunnen hun onderneming in de picture zetten op A-locatie ramen door heel het land.

JWT Amsterdam creëert nieuwe campagne Andrélon

17apr 201515:31
  • Bureaus
  • 18807 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Een luxe haarverzorgingslijn met exclusieve geuren en rijke ingrediënten zoals lotusbloem en macadamia-olie. Voor een optimale verzorging van je haar. Geen wonder dus dat je haar er geweldig uitziet. Je waant je al snel even heel bijzonder

TBWA\NEBOKO start nieuwe combinatie: \NEBOKO LIVE

17apr 201513:50
  • Bureaus
  • 23500 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingStrategie

nieuws TBWA\NEBOKO start een nieuwe combinatie die inspeelt op de groeiende vraag naar real time marketing: \NEBOKO LIVE.

Capitola Digital: virtuele proefrit Ford op AutoRAI

17apr 201513:36
  • Bureaus
  • 26483 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InnovatieInteractieActivatiePromotie

nieuws Tijdens de AutoRAI 2015 kunnen bezoekers virtueel kennis maken met de nieuwe Ford Focus. Met het opzetten van de Virtual Reality-bril maken bezoekers een testrit waarbij de nieuwe technologieën zoals Active City Stop (automatische noodrem) en Active Park Assist (automatisch inparkeren) tastbaar worden gemaakt.

Reclame is topsport: winnen in de laatste seconde

16apr 201512:47
  • Bureaus
  • 21591 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EffectReclameCommercialsOnderzoek

nieuws Vaak wordt gezegd dat bij reclame de eerste seconden tellen. Recent onderzoek van Ipsos toont aan dat het juist de laatste seconden van een reclame zijn waarin wordt bepaald met wat voor merkgevoel men eindigt. Een sterke 'merkfinish' is van groot belang.

Fashiolista-team start Influencer Marketing Agency (IMA)

16apr 201511:20
  • Bureaus
  • 27585 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenNieuwkomersMediaMerkenBereik

nieuws Influencer Marketing Agency (IMA) is vandaag van start gegaan. IMA is een bureau dat merken helpt om via een wereldwijd netwerk van de belangrijkste digital influencials op een effectieve manier te communiceren met miljoenen consumenten. Het nieuwe bureau is opgericht door Maddie Raedts (27), Emilie Tabor (27) en Joost Nauta (33), die aan de wieg stonden van modeplatform Fashiolista.com.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners