Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

ARAG pakt uit met nieuwe scheidsrechter-commercial

30apr 201510:09
  • Bureaus
  • 21583 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsVoetbalCreatie

nieuws ARAG is terug met een nieuwe campagne, waarin wederom enkele bekende KNVB-scheidsrechters de hoofdrol spelen. De nieuwe tv-commercial ‘Daadkracht’ is een waar visueel spektakel, gemaakt met de allernieuwste visual effects. De boodschap van de rechtsbijstandsverzekeraar spat echt van het scherm.

Roorda 'spuit' cafés rookvrij

30apr 201508:31
  • Bureaus
  • 22135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Instore marketingCampagnesOutdoorOverheid

nieuws Binnen roken is smerig. Overal. Dus ook in kleine café’s. Tot nu toe ontsprongen zij de dans, maar nu is het ook daar echt afgelopen. Een vervelende boodschap. Voor een relatief kleine groep die moeilijk te bereiken is. Hoe bereik je die?

Nederland wint tien Pencils bij D&AD

29apr 201513:31
  • Bureaus
  • 26502 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • GraphicContentAwardCreatieCopywriting

nieuws Nederland valt tien keer in de prijzen bij de prestigieuze D&AD Pencils, die op 21 mei worden uitgereikt. Welke kleur pen de bureaus winnen blijft tot die datum spannend. Vorig jaar wonnen Lemz en Edenspiekermann de hoofdprijs, een Black Pencil.

[Commercial] NS en N=5 stellen treinreiziger centraal

29apr 201511:50
  • Bureaus
  • 24888 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsMerkenReclame

nieuws Waar ga jij naartoe vandaag? Deze vraag staat centraal in de nieuwe commercial van de NS, waarin we een jonge vader met zijn twee dochtertjes volgen op hun treinreis. De nieuwe campagne van reclamebureau N=5 bouwt stevig aan de likeability van het merk NS.

Center Parcs onderwerpt kinderen aan #EchtWaar-test

29apr 201511:32
  • Bureaus
  • 22492 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingCampagnesTrendsActivatieDoelgroepen

nieuws Kunnen kinderen in onze technologische samenleving de virtuele van de echte wereld onderscheiden? Of hebben ze de neiging om de realiteit uit het oog te verliezen? Naar aanleiding van de recentelijk gelanceerde campagne en de slogan 'Echt even samen' heeft Center Parcs besloten om met reclamebureau OgilvyOne kinderen te onderwerpen aan een reeks speciale #EchtWaar-tests.

Mini en Kingsday vragen je: 'Automaat of handgeschakeld?'

29apr 201509:52
  • Bureaus
  • 13362 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActiesInteractieVerkoop

nieuws Automaat of handgeschakeld? Voor veel autorijders een principiële keuze waar mensen eindeloos hartstochtelijk over kunnen discussiëren. Voor Mini en haar reclamebureau Kingsday is het een mooi inzicht voor een nieuwe campagne, waarbij de eigen automaten tijdelijk hetzelfde zijn geprijsd als de handgeschakelde Mini's. Ben jij voor #TEAMAUTOMATIC of #TEAMMANUAL?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners