Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Arnoud van der Valk leidt sales The Media Exchange

26jul 201700:01
  • Bureaus
  • 12398 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameRadioPersonaliaSales

nieuws Arnoud van der Valk heeft vanaf deze week de leiding over de sales-activiteiten van The Media Exchange. Hij is hij verantwoordelijk voor de verkoop van de bij TMX aangesloten online-audiokanalen.

Sire vraagt ouders: 'Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn?'

25jul 201712:05
  • Bureaus
  • 18485 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieMaatschappijCampagnesDoelgroepen

nieuws Stichting Ideële Reclame (Sire) lanceert vandaag zijn nieuwe campagne ‘Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn?’. Met deze campagne wil Sire opvoeders aan het denken zetten over hoe ze met jongens omgaan. 'Jongensgedrag wordt steeds minder gewaardeerd in onze maatschappij.'

Sunshine and Sausages 'knipt' zomercampagne Schiphol

25jul 201712:00
  • Bureaus
  • 18770 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingInspiratieCampagnes

nieuws Sunshine and Sausages heeft de crossmediale zomercampagne ontwikkeld voor de commerciële producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking. De campagne brengt vooral het retailaanbod op een zomerse wijze onder de aandacht van reizigers, werknemers én recreanten. In geknipte vorm.

Vea organiseert Kickstart voor jong reclame-talent

25jul 201709:50
  • Bureaus
  • 16143 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersKennissessieCreatieReclame

nieuws De inschrijvingen voor de Vea Kickstart zijn weer geopend. Kickstart is een gratis opleidingsprogramma voor jong talent binnen de reclamebranche. Het programma start op 7 september en bestaat uit elf gastcolleges die worden gegeven door grote namen in de reclamebranche.

Ford en Ogilvy vragen bewustwording met HandiCab

24jul 201711:34
  • Bureaus
  • 12881 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijActivatieCampagnesMVO

nieuws Wat zie jij: een arm die ontbreekt of talent? Circa anderhalf miljoen Nederlanders hebben een fysieke handicap. Aan talent en wilskracht ontbreekt het hen niet, wel aan kansen. Ongeveer 55% heeft moeite met het vinden van een baan. Ford Nederland laat gehandicapte chauffeurs met de HandiCab reizigers vervoeren. Doel: de publieke perceptie wijzigen van ‘handicap’ naar ‘handicapable’. Ogilvy & Mather Amsterdam ontwikkelde de campagne.

Tele2 kiest opnieuw voor iProspect

21jul 201712:58
  • Bureaus
  • 22633 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediastrategieOnline

nieuws iProspect heeft de digitale mediapitch gewonnen van het Tele2-account. Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland en het telecombedrijf heeft na deze oriëntatie ervoor gekozen haar relatie met iProspect in Nederland voort te zetten. Daarnaast gaan zij samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners