Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

NOC*NSF start campagne voor sportclubs

19nov 201409:45
  • Bureaus
  • 21114 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PolitiekMaatschappijSportCampagnesSportmarketing

nieuws Sportclubs helpen om Nederland gezond te houden, maar korting op subsidies, verhoging van huren en teruglopende inkomsten raken de sportclubs in Nederland hard. Ook zijn er steeds minder leden en vrijwilligers. Daarom is NOC*NSF de campagne ‘Laat je sportclub niet in zijn hemd staan’ gestart.

Reclamebureau THEY is failliet

19nov 201409:05
  • Bureaus
  • 19558 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCreatieStrategieReclame

nieuws Opmerkelijk nieuws: reclamebureau THEY is failliet. Na negen jaar trekt het veelbekroonde bureau er nu de stekker uit. Op de eigen website meldt het bedrijf: 'Yups, that's it, the end of the road. They are no more.'

Radio-campagne INDIE promoot creativiteit

19nov 201408:29
  • Bureaus
  • 16368 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieCampagnesRadioMuziek

nieuws INDIE Amsterdam heeft een radiocampagne gelanceerd waarin de magie van creativiteit wordt gedemonstreerd. Het bureau hoopt met de campagne het creatieve vuur in de markt aan te blazen.

N=5 maakt campagne voor Ministerie van Veiligheid: 'Maak het ze niet te makkelijk'

18nov 201413:40
  • Bureaus
  • 23479 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsMaatschappijPolitiekWebsite

nieuws Het Ministerie van Veiligheid en Justitie introduceert vandaag een brede koepelcampagne rondom preventie, onder de noemer 'Maak het ze niet te makkelijk'. Reclamebureau N=5 tekende voor concept en uitvoering. In de eerste tv-commercial staat woninginbraak centraal.

BMW en JWT vinden rijplezier opnieuw uit

18nov 201411:06
  • Bureaus
  • 15993 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesCommercialsMarketing

nieuws 'Rijplezier opnieuw uitgevonden.' Zo heet de nieuwe campagne van BMW die deze week van start gaat. JWT Amsterdam ontwikkelde deze campagne, die voor het eerst sinds jaren weer een Nederlandse tv-commercial bevat. Onderwerp is de elektrische BMW i3.

Hellodialog is nieuwe naam van Klantenbinder

18nov 201409:19
  • Bureaus
  • 17404 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkStrategieE-mailmarketingCRM

nieuws E-mailmarketingbureau Klantenbinder gaat per direct verder onder de naam Hellodialog. Het bureau werd in 2002 opgericht en biedt een combinatie van creativiteit en in-house ontworpen e-mailsoftware. Hiermee kunnen bedrijven zelf eenvoudig een professionele nieuwsbrief opmaken, versturen en analyseren.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners