Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Tripolis en RapidSugar gaan samenwerken

13nov 201410:45
  • Bureaus
  • 14202 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-mailmarketing

nieuws Tripolis en RapidSugar hebben een samenwerkingscontract getekend. De bekende e-mail serviceprovider en het awardwinnende bureau hebben afzonderlijk al bijzondere resultaten behaald en gaan de krachten nu bundelen.

UM en Exponential: mobiele reclame via Whatsapp

13nov 201409:47
  • Bureaus
  • 19371 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingMobileMediabureauOnlineOnline

nieuws Exponential Interactive, speler op het gebied van multi-screen oplossingen voor adverteerders heeft in samenwerking met UM voor de Lievelingsbloem campagne van Mooiwatbloemendoen.nl een uiting ontwikkeld waarbij Whatsapp geïntegreerd werd.

Achtung bouwt mondiale campagne Philips Ambilight

12nov 201411:56
  • Bureaus
  • 23125 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingCampagnesInteractieOnline gamingMerken

nieuws Philips lanceert deze week Expedition Northern Lights, een wereldwijde campagne voor de Ambilight-televisies van de tv-fabrikant. De campagne is ontwikkeld door Achtung, dat eerder dit jaar de pitch voor het global account won.

Campagne van 105 voor Nationaal Militair Museum

12nov 201411:27
  • Bureaus
  • 16185 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingCreatieReclameCampagnes

nieuws Op de voormalige vliegbasis Soesterberg opent op 13 december een spectaculair nieuw museum voor gezinnen met kinderen: het Nationaal Militair Museum (NMM). De campagne ‘Die zijn zeker in het NMM geweest’ laat zien wat het effect is van een bezoek aan het NMM.

Lassie en Epidemie introduceren Sushi Party

12nov 201409:26
  • Bureaus
  • 16748 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieFoodCampagnesMerken

nieuws Rijstmerk Lassie introduceert met een online campagne het fenomeen Sushi Party in Nederland. De aftrap was een event met BN'ers en foodbloggers. De campagne komt uit de koker van reclamebureau Epidemie.

GfK onderzoekt innovatie met FutureWave

11nov 201413:49
  • Bureaus
  • 17512 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OnderzoekInnovatieMerkenMarketing

nieuws GfK lanceert vandaag GfK FutureWave, een methode om innovatiemogelijkheden te identificeren. Hierbij wordt inzicht gegeven in culturele verschuivingen en nieuwe marktactiviteiten die van invloed zijn op de toekomstige markt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners