Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Minivegas versterkt filmtak met topregisseurs

25sep 201412:12
  • Bureaus
  • 28422 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoFilmCreatieMakers

nieuws Zeven topregisseurs hebben zich aangesloten bij productiemaatschappij Minivegas, dat met deze uitbreiding zijn aanbod op het gebied van film en animatie wil vergroten.

Malibu in zee met Buro Benk

25sep 201409:21
  • Bureaus
  • 20390 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenInstore marketingPromotieActivatie

nieuws Drankmerk Malibu heeft jointmarketingbureau Buro Benk gevraagd haar winkelvloer-activaties te ontwikkelen en uit te voeren. Een tweetal promoties wordt op dit moment uitgewerkt.

Bureau Jeugdzorg kiest voor 52 Graden

24sep 201413:11
  • Bureaus
  • 23022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • JeugdzorgBrandingCreatiePitches

nieuws Bureaus Jeugdzorg Haaglanden/Zuid-Holland hebben na een pitch gekozen voor bureau 52 Graden Noorderbreedte. 52 graden gaat de komende maanden aan de slag met de positionering, naamgeving, visuele identiteit en de interne en externe communicatie.

Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'

24sep 201410:56
  • Bureaus
  • 18326 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieInspiratieMarketingCampagnes

nieuws Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, heeft een online film gelanceerd: ‘The Flower Effect’. De film, gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm, ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Fietsmodus-app van N=5 houdt je offline in het verkeer

24sep 201410:49
  • Bureaus
  • 21981 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PolitiekAppsCampagnesMobile

nieuws Het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en de telecom operators KPN, T-Mobile, UPC, Vodafone en Ziggo willen dat gebruik van de smartphone goed samengaat met veilig verkeer. Daarom gaan zij intensief samenwerken bij de campagne ‘Aandacht op de weg’ in 2014, 2015 en 2016. Het eerste wapenfeit van deze samenwerking is de lancering van de Fietsmodus-app. Reclamebureau N=5 is verantwoordelijk voor app en campagne.

D-reizen en Roorda beloven beste deal

23sep 201413:06
  • Bureaus
  • 20534 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-commercePrijsReclameCampagnes

nieuws Reisassistenten van D-reizen die hoogstpersoonlijk je auto komen wassen, de lunch maken of de planten water geven als je op vakantie bent. Tijdens de nieuwe campagne van D-reizen, die deze week van start gaat, legt de reisorganisatie de lat hoog voor zichzelf. Consumenten worden uitgedaagd om goedkopere tickets te vinden dan D-reizen zelf aanbiedt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners