Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Dagaanbiedingen Goeiemode.nl in tv-reclame

5jun 201412:54
  • Bureaus
  • 27944 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TussenhandelMultichannelE-commerceCampagnes

nieuws De tweede tv-campagne van dagaanbiedingswebsite Goeiemode.nl in samenwerking met SBS bevat iedere dag een andere tv-commercial. Op elke dag volgt er een andere commercial met deals van de betreffende dag.

Fonk werkt samen met Astrid Poot

5jun 201411:20
  • Bureaus
  • 20243 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ConceptenAppsPersonaliaCreatie

nieuws Astrid Poot en creative agency Fonk bundelen de krachten. Beide partijen zijn 'vastberaden de wereld te veranderen door mooie producten te maken'. Het gezamenlijke speerpunt zijn non-invasive apps.

KesselsKramer maakt Europese campagne C&A

5jun 201410:34
  • Bureaus
  • 15350 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieMerkenPitchesCampagnes

nieuws Retailer C&A heeft het Amsterdamse bureau KesselsKramer gekozen voor de strategische en creatieve ontwikkeling van haar merkcommunicatie in heel Europa. De eerste uitingen zullen in de herfst zichtbaar worden op televisie, internet, print en outdoor.

Europese topfunctie Ingo Heijnen bij Hill+Knowlton

5jun 201409:15
  • Bureaus
  • 20912 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediastrategiePromotiePersonaliaPR

nieuws Ingo Heijnen, CEO van Hill+Knowlton Strategies in Nederland, is per 1 juni benoemd tot Senior Vice President Operations van Hill+Knowlton in Europa. In deze nieuwe rol zal hij verschillende landenorganisaties van het communicatie-adviesbureau gaan aansturen. Heijnen blijft daarnaast leiding geven aan de Nederlandse activiteiten.

They en BKB maken SZW-campagne over werkstress

4jun 201412:49
  • Bureaus
  • 23325 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OverheidSocial mediaCampagnes

nieuws Werkstress wordt vaak niet op tijd herkend. Daarom liet het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) de campagne 'Herken de druppel' ontwikkelen door reclamebureau They, in samenwerking met BKB.

PR-vrouwen stappen met cStrong in automated trading

4jun 201412:10
  • Bureaus
  • 21609 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingMediastrategieNieuwkomersPersonalia

nieuws Liset van Doorn en Veronique Swinkels zijn gestart met cStrong, een mediabureau voor effectieve online communicatie. Nieuwkomer cStrong is specialist in automated trading, het spel van vraag en aanbod van online advertentieruimte via real time bidding (RTB) in combinatie met retargeting.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners