Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Amstel kiest na pitch voor Being There

17jun 201412:24
  • Bureaus
  • 18657 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStrategieMerkenPitches

nieuws Amstel kiest voor Being There als nieuwe lead agency. Being There kwam de afgelopen maanden als beste naar voren in de pitch die het biermerk dit voorjaar uitschreef. Joe Public en Etcetera waren de twee andere deelnemer aan de Amstel-pitch.

Hans Ubbink in campagne Bont voor Dieren

17jun 201410:26
  • Bureaus
  • 17409 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenCampagnesMaatschappij

nieuws Dierenbeschermingsorganisatie Bont voor Dieren lanceert vandaag een voorlichtingsfilm over wasbeerhondenbont waaraan diverse bekende Nederlanders en ontwerpers hebben meegewerkt. Onder andere acteur Benja Bruiijning, DJ's Doppelgang, Wannabeastar en de ontwerpers Hans Ubbink en Bas Kosters spreken zich uit tegen het dragen van bont.

Cannes Lions: 5x goud voor Sweetie van Lemz

17jun 201400:06
  • Bureaus
  • 27332 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesBekroningenAwardCannes

nieuws Het was een gouden avond voor Lemz maandag in Cannes: het Nederlandse reclamebureau won met de wereldwijd geroemde Sweetie-case voor Terre des Hommes maar liefst vijf keer goud op de eerste uitreikingsavond van de Cannes Lions 2014. Ook Wieden+Kennedy Amsterdam viel in de prijzen, maar won geen goud. Lees in MarketingTribune 12 van vandaag een uitgebreid interview met de directeur van Terres des Hommes Albert Jaap van Santbrink.

Effie is klaar met recruitment voor vakjury

16jun 201410:53
  • Bureaus
  • 20332 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BekroningenReclamePersonaliaAward

nieuws Solliciteren voor de Effie-jury, het was weer eens wat anders. Uit ruim vijftig aanmeldingen (in één week tijd) koos de Effie-organisatie de afgelopen weken zes juryleden.

Nederland kijkt massaal WK, maar géén reclame

16jun 201409:53
  • Bureaus
  • 20629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediastrategieReclameWK VoetbalTelevisie

nieuws Nederland kijkt massaal naar het WK, maar niet naar de reclame. Dat concludeert John Faasse op basis van onderzoek onder 1259 Nederlanders, uitgevoerd door onderzoeksbureau Vostradamus.

Roemenen zetten Nederlandse bureaus op scherp

13jun 201415:57
  • Bureaus
  • 15671 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PrijsoorlogCreatieZakelijk

nieuws Er is de laatste jaren een grote verschuiving geweest van bedrijven die overstappen naar een ander reclamebureau. Waar voorheen een bedrijf veel langer trouw aan een bureau bleef, kiezen ze nu sneller een ander. Wanneer bedrijven twijfelen over de effectiviteit van een gevoerde campagne wordt het bureau daar op aangekeken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners