Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Mona verrast met klei-animatie in nieuwe commercial

17apr 201408:25
  • Bureaus
  • 21538 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsBrandingCreatie

nieuws Mona is druk bezig met een media-offensief om 'het toetje' nadrukkelijker dan ooit op tafel te krijgen. Daar hoort ook een opvallende tv-commercial bij, en dat is gelukt. Daar waar foodmarketings doorgaans 'echte mensen' laat figureren, koos FrieslandCampina voor twee klei-mannetjes. De tv-spot is geproduceerd door The Ambassadors.

Vredestein voert campagne In Style

17apr 201400:06
  • Bureaus
  • 21574 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCreatieBrandingMerken

nieuws De nieuwe ‘In style’-campagne van Vredestein onderscheidt zich door een luxe, hoogwaardige uitstraling perfect passend bij de premium bandencollectie van Vredestein. Het gaat om een unieke verzameling van stillevens, met niet alleen een belangrijke rol voor de band, maar er is ook alle aandacht voor mens en lifestyle.

Caspar van den Busken is beste praktijkopleider

16apr 201411:49
  • Bureaus
  • 15913 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardPersonalia

nieuws Caspar van den Busken is op 14 april gekozen tot Beste Praktijkopleider van Nederland 2013. De eigenaar van Vandenbusken Branding & Dialogue Marketing uit Ouderkerk aan de Amstel ontving de prijs in Bleiswijk uit handen van minister Jet Bussemaker van OCW.

Cloetta kiest voor Glasnost

16apr 201411:32
  • Bureaus
  • 15657 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRPromotieFood

nieuws Communicatiebureau Glasnost gaat voor Cloetta (het vroegere Leaf) snoep zonder allergenen genaamd Goody Good Stuff in de markt te zetten. Het bijzondere aan Goody Good Stuff is dat het ook geschikt is voor vegetarische, kosjere en halal-diëten.

Lagere lonen voor marketeers

16apr 201410:23
  • Bureaus
  • 20201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatieOnderzoekMarketing

nieuws Het gemiddelde bruto uurloon is in de marketing- en communicatiesector in 2013 gedaald naar €14,90. Dat is een daling van bijna 5%, want het jaar ervoor bedroeg dat uurloon nog €15,60. Dit blijkt uit de derde Loonwijzer/Monsterboard Wage Index, een rapport dat inzicht geeft in loonontwikkelingen in Nederland. De tevredenheid in deze sector is het hoogst van alle sectoren. Van de 21.737 ondervraagden was 35% tevreden met het salaris en 69% is tevreden met het werk. Tegelijkertijd staat maar liefst 55% van de medewerkers open voor een nieuwe baan en zijn ook de verwachtingen voor 2014 hoog: 74% van de medewerkers verwacht volgend jaar een promotie, 58% een salarisverhoging.

Energize bouwt 4G-campagne KPN rond Jett Rebel

15apr 201412:59
  • Bureaus
  • 16308 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMarketingInteractie

nieuws KPN wil heel Nederland aan de 4G hebben. Daarvoor is nu een interactieve campagne gestart met het muzikale talent Jett Rebel in de hoofdrol, onder het motto 'Voel je vrij'. Energize Amsterdam tekende voor de ontwikkeling van de campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners