Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

MediaScience lanceert digitaal marketingplatform

26feb 201417:11
  • Bureaus
  • 25199 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingM-commerceCampagnesOnlineMarketingNieuwkomers

nieuws Realtime marketingspecialist MediaScience heeft aangekondigd dat zij MediaScience Vision gaat lanceren, een eigen marketingplatform waar alle data van digitale marketingcampagnes kunnen worden bekeken en bediend.

Korteweg Communicatie en Hoogsteder 3.0 nemen failliet Gleijm & Van der Waart over

26feb 201410:26
  • Bureaus
  • 16051 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCommunicatie

nieuws De communicatiebureaus Korteweg en Hoogsteder nemen het failliet verklaarde Eindhovense marketing- en reclamebureau Gleijm & Van der Waart over.

Heineken zoekt reclamebureaus voor pitch Amstel

25feb 201422:32
  • Bureaus
  • 14079 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesPitches

nieuws Heineken Nederland is voor haar biermerk Amstel op zoek naar een nieuw reclamebureau. Amstel gaat eerst met een aantal bureaus oriëntatiegesprekken voeren, om uiteindelijk met drie bureaus te gaan pitchen.

Meeste ADCN-nominaties voor DDB & Tribal

25feb 201421:30
  • Bureaus
  • 21420 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCampagnesAwardsCreatie

nieuws Vanavond heeft de Art Directors Club Nederland (ADCN) de nominaties voor haar jaarprijzen van 2014 bekendgemaakt. Met 35 nominaties maakt DDB & Tribal Amsterdam de meeste kans om in de prijzen te vallen bij de ADCN Lampen. TBWA\Neboko volgt met 29 nominaties, voor N=5 met 22 genomineerde cases.

PR-concern Lewis boekt recordwinst

25feb 201413:34
  • Bureaus
  • 18315 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRContentMarketing

nieuws PR-concern Lewis heeft zijn financiële resultaten van het kalenderjaar 2013 bekendgemaakt. De omzet groeide 28% tot 45 miljoen dollar, en zal naar verwachting doorgroeien tot 60 miljoen dollar in het hele boekjaar, dat eindigt in juli. Vooral digital marketing en internationale campagnes zijn sterk gegroeid. In het 18-jarig bestaan van het bureau werden niet eerder zulke omzet- en groeicijfers geboekt.

JCDecaux promoot buitenreclame met Big Bang Beans

25feb 201409:29
  • Bureaus
  • 24166 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OutdoorAdvertisingCampagnesBereik

nieuws U heeft ze vast wel gezien, die abri's met het onbekende merk Big Bang Beans. Dit merk van unieke vetverbrandende bonen bestaat dus niet. Het is een promotiestunt van exploitant JCDecaux om het medium buitenreclame onder de aandacht te brengen. Missie geslaagd, want de coming-out wordt breed opgepakt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners