Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Shoestring in zee met BrandDeli en M2Media

20jan 201411:55
  • Bureaus
  • 14185 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OnlineTelevisieCampagnes

nieuws Shoestring en BrandDeli starten deze week een grootschalige partnership, met als doel de spontane naamsbekendheid van Shoestring binnen de doelgroep te verhogen. Om dit te bewerkstelligen, is een multimediale campagne ontwikkeld rondom de pay-off van Shoestring: ‘hoe vér kun je gaan’? De campagne is in nauwe samenwerking met M2Media ontwikkeld en wordt ingezet op de platformen van TLC, Comedy Central, Discovery Channel en National Geographic Channel.

Autotrack kiest voor Alfred

20jan 201410:22
  • Bureaus
  • 13919 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenCampagnesAdvertising

nieuws AutoTrack, onderdeel van De Persgroep, heeft Alfred als haar nieuwe reclamebureau gekozen. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf. AutoTrack was de afgelopen zeven jaar klant bij Eigen Fabrikaat.

Axe zet aantrekkingskracht in voor peace

17jan 201416:17
  • Bureaus
  • 20005 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Kan aantrekkingskracht tussen mannen en vrouwen de wereld verbeteren? Talloze artiesten, kunstenaars en politici zijn overtuigd van wel. Het duo John Lennon en Yoko Ono organiseerde in de jaren '70 al hun legendarische Bed-In actie om aandacht te vragen voor peace. Anno 2014 is hun statement voor veel mensen nog een inspiratiebron.

Angelique de Hont naar Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

17jan 201416:04
  • Bureaus
  • 21209 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland heeft Angelique de Hont benoemd tot General Manager en Business Leader Samsung.

Barbie zingt carnavalskraker tegen zinloos geweld

16jan 201411:56
  • Bureaus
  • 13184 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieCampagnes

nieuws Samantha, vooral bekend als Barbie uit Oh Oh Cherso, heeft een carnavalssingle opgenomen voor de Landelijke Stichting Tegen Zinloos Geweld. Het nummer heet 'Het enige wat ik wil... is een tattoo op mijn bil!' en moet een echte carnavalskraker worden. De tattoo is het beeldmerk van de stichting, een lieveheersbeestje.

Dubbelfrisss en Achtung! ontwikkelen mobiele dienst WTF Moet Ik Zeggen?

16jan 201410:52
  • Bureaus
  • 27074 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepM-commerceActivatieCampagnes

nieuws DubbelFrisss heeft samen met interactief bureau Achtung! de mobiele dienst 'WTF Moet Ik Zeggen?' gelanceerd om jongeren te helpen face-to-face contact te hebben met hun vrienden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners