Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout

5dec 201310:58
  • Bureaus
  • 40694 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnes

nieuws Turkish Airlines heeft voetballer Lionel Messi en basketballer Kobe Bryant gestrikt voor een vervolgcommercial. Nadat ze eerder de show stalen met een bal, proberen ze elkaar nu te overtroeven met een 'selfie'.

Nederland 46 keer op shortlist Eurobest

5dec 201310:27
  • Bureaus
  • 12747 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Award

nieuws Eurobest heeft de shortlists bekendgemaakt van alle categorieën behalve Film Craft & Integrated. Nederland heeft vooralsnog 46 nominaties in de wacht gesleept.

Gilde wil Conclusion overnemen

5dec 201309:49
  • Bureaus
  • 19457 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatieZakelijk

nieuws Investeringsmaatschappij Gilde Equity Management wil communicatie- en organisatieadviesbureau Conclusion overnemen, zo meldt de Autoriteit Financiële Markten. Mede-oprichter Erik Hallers gaat het bedrijf verlaten.

Vea is boos op Hema

4dec 201311:52
  • Bureaus
  • 20107 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ConceptenReclameMarketing

nieuws Brancheorganisatie Vea heeft kritiek op Hema vanwege het niet in acht nemen van ‘elementaire fatsoensregels’ tijdens een inmiddels stopgezette reclamepitch.

Nieuwe Triodos-commercial: na 'klein' volgt 'groei'

3dec 201312:58
  • Bureaus
  • 20776 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnes

nieuws Na ‘Klein, het nieuwe groot’ komt Triodos Bank opnieuw met een manifest waarmee de duurzame bank consumenten aan het denken willen zetten over onze welvaart en economie. De commercial 'Groei' is vanavond voor het eerst te zien op televisie.

Initiative: Écht leuke cadeaus geven met Sinterklaas en Kerst blijkt moeilijk

3dec 201312:34
  • Bureaus
  • 20235 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Geen tag

nieuws Media-adviesbureau Initiative en Mediabrands Marketing Sciences hebben de impact van Sinterklaas en Kerst onderzocht onder de Nederlandse bevolking en zijn gaan spitten in de motieven, bestedingen en het aankoopgedrag van de feestvierders.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners