Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

MassiveMusic opent kantoor in Japan

2mei 201713:01
  • Bureaus
  • 18055 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkStrategieMuziek

nieuws MassiveMusic heeft zijn wereldwijde netwerk uitgebreid met een vestiging in de Japanse hoofdstad Tokio. Dit is het zesde kantoor van het Nederlandse muziekbedrijf, na vestigingen in Amsterdam, Londen, New York, Los Angeles en Shanghai.

Verdienmodel van Marktkunde: 'Pay What You Want'

2mei 201710:48
  • Bureaus
  • 14756 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameVerdienmodellenStrategieZakelijk

nieuws Reclamebureau Marktkunde hanteert vanaf mei een voor de reclamewereld gedurfd bedrijfsmodel: ‘Pay What You Want’. Het bureau geeft daarmee gehoor aan de nieuwe werkelijkheid voor reclamemakers waarbij alles draait om creativiteit, effectiviteit en vertrouwen. Maar kan het ook uit?

NVFL spoort kankerpatiënt aan te bewegen

2mei 201709:51
  • Bureaus
  • 13308 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingCommercialsCampagnes

nieuws Je leven staat even stil als je de diagnose krijgt dat je kanker hebt. Belangrijk voor herstel is echter dat je blijft bewegen. Dat is precies waar de vereniging van fysiotherapeuten toe oproept: val niet stil als je kanker hebt. Samen met Thomas & Jasper en MacGyver werd een campagne ontwikkeld die kankerpatiënten aanspoort te bewegen.

InShared en DDB komen met pijnlijk eerlijke campagne

1mei 201712:06
  • Bureaus
  • 23763 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingCommercialsCampagnesReclame

nieuws InShared, de eerste internetverzekeraar van Nederland, start met een nieuwe campagne waarin de belofte dat het bedrijf ‘gek is op eerlijk’ op een voelbaar pijnlijke manier centraal staat.

Specsavers focust op aandacht in hoor-commercial

1mei 201711:09
  • Bureaus
  • 14172 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InspiratieMerkenCampagnesCommercials

nieuws Specsavers wil een grotere rol gaan spelen in hoorzorg. Daarom laat de retailketen vanaf vandaag in een nieuwe commercial zien hoeveel aandacht de eigen audiciens hebben voor het gehoor van hun klanten. Reclamebureau BSUR ontwikkelde de campagne, met als veelzeggende pay-off: ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor.'

Vrijopnaam start lentecampagne voor zonne-energie

1mei 201710:27
  • Bureaus
  • 12243 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MVOOnline advertisingCampagnes

nieuws Alweer een nieuwe energieleverancier die zich aandient: Vrijopnaam. Deze partij zet in op '100% Nederlandse zonne-energie tegen de laagste prijs'. Samen met reclamebureau Joe Public is een lentecampagne gestart. Via radio en social media maakt Nederland kennis met 'drie ongelofelijke zonnige feiten'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners