Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Staatsloterij slaat nieuwe koers in met focus op voorpret

5okt 201709:29
  • Bureaus
  • 17511 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCommercialsBrandingCampagnes

nieuws De Staatsloterij slaat communicatief een 'andere, vernieuwende weg' in. De eerste campagne binnen deze herpositionering door TBWA\Neboko heet 'De 10e kan het gebeuren…' en focust meer op 'het sympathieke, frivole, aanstekelijke optimistische gevoel dat je ervaart zodra je een Staatslot in handen hebt'. Simpel gezegd: op de voorpret.

Energiedirect houdt het kort in nieuwe merkcampagne

4okt 201710:38
  • Bureaus
  • 9488 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Energie wordt vaak onnodig moeilijk en duur gemaakt. Dat wil Energiedirect.nl anders aanpakken. De digitale energie-challenger wil het klanten 'makkelijk en leuker maken, zodat zij minder tijd en geld kwijt zijn voor zoiets normaals als energie. Punt. Klaar.'

Praxis en Noise richten zich op alle makers

4okt 201709:49
  • Bureaus
  • 10743 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersMerkenCommercialsCampagnes

nieuws In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de nieuwe geïntegreerde Praxis-campagne om. Of je nu groot of klein bent, ervaren of onervaren, Praxis wil iedereen verder helpen in het maakproces via workshops, persoonlijk advies en online stappenplannen.

Ellen Hermans en Hans Kemp versterken Schaal+

3okt 201713:43
  • Bureaus
  • 8220 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieHRPersonalia

nieuws Ellen Hermans en Hans Kemp starten per respectievelijk oktober en september 2017 bij Schaal+. Vanwege de groei van SCHAAL+ en uitbreiding van het Talent Development Programma is ruimte ontstaan voor twee nieuwe functies. Hermans start als commercieel directeur en wordt verantwoordelijk voor de gehele commerciële strategie. Kemp start als programma directeur van het nieuw op te zetten user experience design programma, dat dit najaar van start gaat.

The Odd Shop geeft elke vrouw rol in campagne Pink Ribbon

3okt 201712:40
  • Bureaus
  • 14686 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijCommercialsCampagnes

nieuws De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een bijzondere campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf? In Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker. Een getal dat borstkanker heel dichtbij brengt. Denk maar eens aan 7 vrouwen in je omgeving die je dierbaar zijn. Wie van hen zal borstkanker krijgen? Of misschien ben je het wel zelf. Met dit inzicht ontwikkelde The Odd Shop een campagne waarbij de kijker zelf een rol krijgt.

Tribal DDB verbeeldt beleggen met Nationale-Nederlanden

3okt 201710:30
  • Bureaus
  • 9358 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentStorytellingCommercialsCampagnes

nieuws Tribal DDB Worldwide Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een bijzondere film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners