Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Abovo Media lanceert online bureau Digital Brixx

3apr 201707:21
  • Bureaus
  • 8456 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauOnline advertising

nieuws Digital advertising gaat verder dan alleen media-inkoop. Minstens zo belangrijk zijn factoren als strategie, planning, optimalisatie, datamanagement en creatie van middelen en platformen. Abovo Media heeft al deze factoren samengebracht onder één hub: Digital Brixx.

Sjoerd Bongertman start als creatief bij The Gardeners

2apr 201721:02
  • Bureaus
  • 8724 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Personalia

nieuws Sjoerd Bongertman is als creatief begonnen bij The Gardeners. Hiervoor werkte hij bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en als zelfstandige onder de naam Fool Notion, waar hij de marketing en communicatie deed voor horecazaken als restaurant Carter en Curtain Club. Ook ontwikkelde Bongertman de identiteit voor conceptstore The Pelican studio.

Open Universiteit kiest voor l'eau

31mrt 201713:40
  • Bureaus
  • 28001 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantCommunicatie

nieuws L’eau verwelkomt Open Universiteit (OU) als nieuwe klant. OU bezet momenteel de hoogste score in de lijst van beste universiteiten in de Keuzegids Masters 2017, maar geniet een relatief lage naamsbekendheid en er zit een kloof tussen identiteit en imago. L'eau mag daar verandering in gaan brengen.

Wubbe maakt campagne voor Will-Pharma

31mrt 201709:01
  • Bureaus
  • 5952 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Tempocol is een kruidengeneesmiddel tegen buik- en darmklachten van Will-Pharma Nederland. Om de naamsbekendheid te stimuleren en wat meer vaart in de verkoop te brengen, ontwikkelde Wubbe een nieuwe campagne voor de pharma-fabrikant.

MediaScience lanceert internationale tulpencampagne

31mrt 201708:57
  • Bureaus
  • 6513 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesBig data

nieuws MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een internationale campagne om de echte Hollandse tulpen te promoten. Duitsland is het eerste land waar een testcampagne wordt uitgerold, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt.

Fruittella kiest voor Kokoro Amsterdam

30mrt 201711:59
  • Bureaus
  • 13300 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • FoodMerkenKlantenPitches

nieuws Na een creatieve pitch met verschillende bureaus heeft Fruittella, het snoepmerk van Perfetti van Melle, gekozen voor reclamebureau Kokoro Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners