Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Nieuwe mensen bij SuperRebel, Coebergh en Metapeople

19jan 201712:31
  • Bureaus
  • 13045 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersPersonaliaNieuwkomersStrategie

nieuws De economie blijft aantrekken, dus trekken bureaus ook nieuwe mensen aan. SuperRebel creëerde de nieuwe functie van business development manager, die wordt ingevuld door Renate Ekelhof. Bij PR-bureau Coebergh is Eelco Parie aan de slag gegaan als associate partner. Verder zijn bij Metapeople vijf nieuwe medewerkers begonnen.

Peter van Keulen (GfK) managing director ChannelUp

19jan 201709:31
  • Bureaus
  • 12793 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieInstore marketingPersonaliaStrategie

nieuws Peter van Keulen, nu nog werkzaam bij GfK/Norm, wordt de nieuwe managing director van creatief bureau ChannelUp. Daarmee maakt hij de overstap van shopper-intelligence naar creatie en shopper-activatie.

Trust Agents sluit zich aan bij Dept-netwerk

19jan 201708:01
  • Bureaus
  • 9753 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZoekmachineStorytellingStrategie

nieuws Het Duitse online marketingbureau Trust Agents wordt onderdeel van het bureaunetwerk Dept. Met ruim 75 data-gedreven marketingspecialisten verstevigt Dept zijn positie in de Duitse markt en vergroot het zijn internationale slagkracht.

TP Vision Philips smart TV klant bij Improve Digital

18jan 201714:25
  • Bureaus
  • 11807 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieOnline advertising

nieuws Improve Digital, het alles-in-een video advertentieplatfrom voor uitgevers, content providers en broadcasters, sluit een samewerkingsovereenkomst met TP Vision Philips.

WFA: 'Reclamegeld stimuleert Europese economie fors'

18jan 201711:44
  • Bureaus
  • 16668 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkEffectOnderzoekReclame

nieuws Elke euro die aan reclame wordt besteed, voegt zeven euro toe aan het Bruto Binnenlands Product van de Europese Unie. Dat blijkt uit het deze week gepubliceerde onderzoek 'Value of Advertising', dat Deloitte uitvoerde in opdracht van de wereldwijde adverteerdersbond WFA en een coalitie van Europese bureaus, exploitanten en belangenverenigingen.

The Gardeners ontwikkelt crossmediale campagne voor Het Vergeten Kind

18jan 201711:43
  • Bureaus
  • 8924 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Vorig jaar werd het Nederlandse straatbeeld wekenlang gekleurd door vrolijke geel-roze Hartenhuisjes. De post-it campagne van Stichting Het Vergeten Kind moest alle Nederlanders eraan helpen herinneren de ‘vergeten kinderen’ juist niet te vergeten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners