Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Van Raaij en Overweg vormen creatieve directie Triple

22dec 201613:31
  • Bureaus
  • 13763 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InnovatiePersonaliaStrategieCreatie

nieuws Hannes van Raaij is deze maand gestart als creative director bij Triple. Hij was hiervoor werkzaam als creatief directeur bij onder meer DigitasLBi en Clockwork. Samen met Robert Overweg zal hij de creatieve directie vormen van Triple.

Stop al dat gehaat op internet. Hallelujah!

22dec 201600:28
  • Bureaus
  • 12323 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaMuziekCommercialsCampagnesVideo

nieuws Vandaag onthult Tele2 een bijzondere kerstcampagne met een speciale kerstwens: 'Vrede op het internet.' Een superblij gospelkoor wint direct je sympathie. De campagne zal met name online verspreid worden, maar ook op televisie. Gewoon omdat het kan.

Achtung bouwt ANWB-campagne 'Laten we gaan'

21dec 201612:15
  • Bureaus
  • 12799 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCommercialsCampagnes

nieuws De ANWB vaart een nieuwe koers. In de nieuwe door Achtung McGarryBowen ontwikkelde merkcampagne viert de ledenorganisatie het plezier en de vrijheid van onderweg zijn. Dit gevoel komt samen in het nieuwe thema: ‘Laten we gaan’.

Armoede-campagne van Etcetera voor Linda Foundation

21dec 201610:47
  • Bureaus
  • 16874 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MVOTijdschriftuitgeversMaatschappijCampagnes

nieuws In Nederland groeit één op de negen kinderen op in armoede, en in grote steden zoals Amsterdam zelfs één op de vier. Ze kunnen geen leuke dingen doen met vriendjes, vieren geen Kerst en krijgen soms zelfs geen verjaardagscadeautje. Etcetera ontwikkelde een campagne voor de Linda Foundation, die arme gezinnen met kinderen een steuntje in de rug geeft.

Selmore ontwikkelt eigen thee voor klant Prominent

21dec 201609:38
  • Bureaus
  • 24904 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieMerkenCampagnesBranding

nieuws Prominent, bekend van relaxstoelen, komt met iets nieuws: speciale relaxthee onder de naam ‘Pfff…’ Een marketingtool bedoeld om een jongere doelgroep op een ontspannen manier te laten wennen aan het idee van een relaxstoel. De thee is ontwikkeld door reclamebureau Selmore, inclusief het opmerkelijke packaging design.

Triodos en Dawn willen met klanten de wereld veranderen

20dec 201610:59
  • Bureaus
  • 20258 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingCommercialsConsumentenCampagnes

nieuws 'Niemand kan in z'n eentje de wereld veranderen, maar iedereen wel zichzelf. Bijvoorbeeld door waar jij je euro besteedt, en waar niet. Jouw geld kan verandering brengen.' Dat is de boodschap in de nieuwe campagne van Triodos Bank, die maandag van start is gegaan. Samen met reclamebureau Dawn bouwt de duurzame bank aan een 'Buy the Change'-beweging. Begin 2017 krijgt de campagne een interactief vervolg.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners