Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Rabobank naar PHD

25nov 201608:45
  • Bureaus
  • 6149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesKlant

nieuws Rabobank heeft PHD gekozen als nieuw mediabureau. Zij worden verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en inkoop. PHD vervangt hiermee Initiave, waarmee het contract ondanks de goede samenwerking werd opgezegd.

Varossieau en Van Nes starten Blowfish Digital

24nov 201611:31
  • Bureaus
  • 12116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingStrategieNieuwkomersDigitaal

nieuws Blowfish Digital is het nieuwe online bureau van de ondernemers Lodewijk Varossieau (SuperRebel) en Berry van Nes (GR8 Industries). Met Blowfish willen zij de grenzen opzoeken van de digitale wereld met een bureau dat extreem gefocust is op maximaal online resultaat.

Achtung wint en start internationale campagne Albelli

24nov 201610:39
  • Bureaus
  • 5962 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesCommercialsCampagnes

nieuws Albelli lanceert deze week in zeven landen zijn nieuwe internationale merkcampagne via televisie, radio en online. Achtung McGarryBowen, dat eerder dit jaar de strategische en creatieve pitch won, ontwikkelde het concept ‘Do something with your photo’s’. Tegelijk werd Goud Uberconnected aangetrokken voor een Nederlandse activatiecampagne.

Nederland laat kansen liggen met Creative Media Advertising

24nov 201609:40
  • Bureaus
  • 5703 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMarketingOnderzoekCreatie

nieuws In het creatieve ontwikkelproces van reclamecampagnes worden steeds vaker alternatieve reclamestrategieën ingezet om de aandacht van de consument te trekken en het liefst vast te houden. Creative Media Advertising (CMA) is hiervoor een uitermate geschikt format. Opmerkelijk genoeg wordt het in Nederland zelden toegepast.

BSUR grijpt net naast China Business Award

24nov 201609:03
  • Bureaus
  • 5252 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingBrandingAwardZakelijk

nieuws Het Nederlandse reclamebureau BSUR heeft net niet gewonnen bij de Cathay Pacific China Business Award. Deze 20-jarige prijs is bedoeld voor bedrijven die een duurzame operatie hebben opgebouwd in Hong Kong of China. BSUR stond op de shortlist samen met twee andere bedrijven.

Sinterklaas-hit Bol.com bereikt miljoenenpubliek

23nov 201612:34
  • Bureaus
  • 17510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoMuziekWebwinkelCampagnes

nieuws Sinterklaas heeft een muzikale hit gescoord. De goedheiligman bereikte binnen vier dagen een miljoen online views met zijn videoclip voor de single ‘Wie zoet is krijgt alles’. Daarmee is de Sint-campagne van Bol.com succesvol van start gegaan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners