Wouter Sleijffers (Fnatic): 'eSports zijn de new world sports'

21jul 201709:39
  • Sponsoring
  • 31987 x gelezen
  • Link
  • Kevin Loos
  • Online gamingInterviewSponsoringSport

nieuws Aan cijfers en publicaties over het eSports-domein geen gebrek dezer dagen. In alle onderzoeken stijgen het aantal gamers, aantal uur dat naar eSports wordt gekeken en de sponsorinkomsten ieder kwartaal opnieuw. Hoog tijd om het gesprek te verdiepen. Kevin Loos van marketingbureau 2Basics sprak uitgebreid met Wouter Sleijffers, CEO van Fnatic. 'Waarom zouden wij geen voetbalclub kunnen kopen?'

Hema en XXS Amsterdam ♥ iedereen

21jul 201709:17
  • Bureaus
  • 3775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMaatschappij

nieuws Hema houdt van iedereen. Zonder vooroordelen. En dat wil Hema dit jaar tijdens Pride Amsterdam op een bijzondere manier uitdragen. Na de t-shirts van vorig jaar, verkoopt Hema dit jaar de Hema ♥ shirts, waarvan je van tevoren niet weet welke naam erop staat.

Goud Uberconnected breidt uit met drie creatieven

20jul 201710:43
  • Bureaus
  • 7711 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCreatieSocial mediaActivatie

nieuws Goud Uberconnected is verder uitgebreid met de komst van het creatieve team Eva Nota en Marleen Geerts en met Kim Ritskes als copywriter. Nota en Geerts komen van Eigen Fabrikaat (DDB & Tribal) en waren daarvoor werkzaam bij Fitzroy. Ritskes werkte tot juni van dit jaar voor Kumpany en daarvoor bij onder andere DigitaLBi Amsterdam.

Nederlandse tech startup Join introduceert als eerste in Europa AI in influencer marketing

20jul 201710:20
  • Online
  • 9641 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenMarketingautomationInnovatie

nieuws Influencer marketing is de snelst groeiende nieuwe vorm van marketing. Maar liefst 67 procent van de marketeers is van plan om het influencer marketing budget komend jaar te vergroten, aldus onderzoek van de Influencer Marketing Hub (2017). Met Join kunnen merken en bureaus hun influencer marketing campagnes zelf makkelijk opzetten. Dit gebeurt volledig geautomatiseerd. kunnen. Volgens CTO van Join Edwin Knip kan dit leiden tot een tijdsbesparing van 80 procent.

MultiTankcard kiest voor Abovo Media

20jul 201710:03
  • Bureaus
  • 9050 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesPitchesKlanten

nieuws MultiTankcard (MTc), marktleider in de verwerking van zakelijke mobiliteitskosten voor lease- en zakenautorijders, kiest voor Abovo als mediapartner. MTc is in 2017 een nieuwe weg ingeslagen en gaat zich vanwege de snelle groei van het aantal zzp’ers in Nederland nog meer focussen op dit segment.

Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor

20jul 201709:02
  • Content
  • 8166 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DoelgroepenContent

nieuws Millennial consultancybureau kondigt de Kult&Ace Millennial Monitor aan: de jaarlijkse graadmeter voor alle trending topics rondom millennials. Het bureau wil met dit onderzoek inzichten verzamelen en meehelpen aan een duurzame relatie tussen merken en millennials. Merken kunnen zich vanaf vandaag (19 juli) inschrijven voor een samenvatting van de resultaten, maar ook kosteloos een onderzoeksvraag insturen. De onderzoeksresultaten worden begin december 2017 gepresenteerd.

Nike eert Roger Federer met stoere commercial

19jul 201711:46
  • Sponsoring
  • 13790 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ActivatieCommercialsSportSportmarketing

nieuws Roger Federer is de beste tennisser aller tijden. Afgelopen weekend vergrootte hij zijn aureool nog iets meer door als eerste man Wimbledon voor de achtste keer te winnen. Zijn sponsor Nike had de felicitatie-commercial al klaarstaan, want die was direct na zijn gewonnen finale al te zien. Andermaal een indrukwekkend eerbetoon aan dit sport-icoon.

Creatief bureau Khanna\Reidinga gaat verder als KRFL

19jul 201711:18
  • Bureaus
  • 10224 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingNieuwkomersPersonaliaCreatie

nieuws Het onafhankelijke Amsterdamse creative agency Khanna\Reidinga kondigt een fusie en een nieuwe naam aan: Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon, afgekort KRFL. De twee oorspronkelijke oprichters (Brits strateeg Rikki Khanna en de Nederlandse Executive Creative Director Hesling Reidinga) worden vergezeld door twee nieuwe partners: design chief Maarten Versteege en productie-veteraan Michel de Goede.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners