SuperRebel maakt 'zuigende' campagne voor Verder Liquids

2okt 201710:24
  • Bureaus
  • 7465 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Producten en dienstenReclameCampagnes

nieuws Over de nieuwe peristaltische pomp van Verder Liquids, de VerderFlex Vantage 5000 kunnen we kort zijn, die zuigt. Sterker nog, het bedrijf doet er alles aan om het nog beter te laten zuigen. De briefing aan SuperRebel was dan ook: ontwikkel een campagne geïnspireerd op het beroemde thema ‘We try harder’ van Avis. In het geval van Verder Liquids werd dat ‘Our products suck and we do everything to make it suck even harder’.

Marianne van Soomeren gaat naar 3MO

2okt 201710:08
  • Bureaus
  • 7739 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStrategiePersonaliaMediabureau

nieuws Marianne van Soomeren wordt consultant bij 3MO. Zij is communicatie- en mediastrateeg met kennis van zowel digitale als traditionele media. Ervaring deed ze op als mediastrateeg bij reclamebureaus (DDB, Publicis) en mediabureaus (MEC, Starcom, BPN/Initiative) en ze heeft gewerkt voor adverteerders zoals Achmea, Volkswagen en Heineken. De laatste jaren was Van Soomeren senior mediamanager bij VodafoneZiggo en mediamanager a.i. bij MediaMarkt.

Move verbreedt bureaukoers als The Oval Office

1okt 201721:14
  • Bureaus
  • 12129 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieZakelijkActivatieCreatieMerken

nieuws Move, het bureau dat al een kwart eeuw in de Nederlandse markt opereert met events en merkactivaties, gaat verder onder de nieuwe naam The Oval Office. Samen met de naamsverandering breidt het bureau ook zijn aanbod uit tot totale communicatiecampagnes, waarbij live en communicatie worden gecombineerd onder het motto ‘We make people experience brands’.

Daan van Kuijeren en Jochem Zwetsloot naar Zenith

29sep 201716:23
  • Bureaus
  • 23335 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaMediabureau

nieuws Daan van Kuijeren is aangesteld als Head of Strategy bij mediabureau Zenith Nederland. Daan werkte tot voor kort als strategy director bij Universal Media en was in 2009 medeoprichter van The Gardeners. Jochem Zwetsloot is aangesteld als Head of Digital. Jochem was voorheen werkzaam bij onder andere Mindshare, Vodafone en Wunderman.

Cultureel reveil voor sponsors

29sep 201710:20
  • Sponsoring
  • 25790 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PolitiekZakelijkSponsorcongresKunst & CultuurSponsoring

weblog Als sponsorjournalist krijg ik wel eens het verwijt dat ik te veel over sportsponsoring schrijf. In sport mag dan het meeste geld omgaan, maar daarnaast zijn er andere sectoren waar sponsoring vaak een hoger doel dient. Niet voor niets ging het Sponsorcongres deze week over 'purpose', hét toverwoord in marketingland. Vaak gaat het dan om sociaal-maatschappelijke of ecologische projecten, maar - zo wordt me geregeld ingepeperd - is cultuur uiteindelijk niet het allerhoogste doel?

Sabine Bijleveld operations director Yourzine en Searchresult

29sep 201710:11
  • Bureaus
  • 17986 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Marketing

nieuws Dialoogmarketingbureau Yourzine en online performance marketingbureau Searchresult hebben Sabine Bijleveld aangesteld als Directeur Operations. Beide bedrijven zijn het afgelopen jaar gegroeid en met de lancering van het nieuwe overkoepelende merk eind dit jaar, ontstond er behoefte aan een vierde directielid om meer focus te creëren en te faciliteren op die groei.

Bloemrijke banners als wapen tegen ad blockers

28sep 201716:09
  • Online
  • 10199 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws Bloemenbureau Holland, uitgever van online magazine The Green Gallery, lanceert in samenwerking met UM Studios en Influencer Marketing Agency (IMA) de 'ad blocker': The Green Gallery Green Screen. Vier internationale artiesten - waaronder Henk Schiffmacher – lieten zich inspireren door de schoonheid van bloemen. ‘Top of mind zijn met bloemen en planten binnen nieuwe, relevante en kritische doelgroepen die we normaal gesproken niet makkelijk kunnen bereiken’, zo stelt brandmanager van Bloemenbureau Holland Esther de Waard.

Twitter wil met 280 tekens adverteerders lokken

28sep 201714:59
  • Online
  • 9907 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social MediaStrategie

nieuws Twitter experimenteert met tweets van 280 tekens. In een blog maakte het sociale medium bekend dat een kleine groep gebruikers vanaf nu onderdeel is van een experiment waarbij het aantal tekens van een tweet wordt verdubbeld van 140 naar 280. De aanpassing moet meer adverteerders lokken. Aanleiding voor de uitbreiding is een onderzoek van Twitter zelf. Daaruit blijkt dat in alle talen behalve het Japans, Koreaans en Chinees, gebruikers bij het tweeten last hebben van ‘cramming’.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners