ADNIGHT: laatste programmatips

28sep 201713:02
  • Bureaus
  • 12430 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Evenement

nieuws Op vrijdag 6 oktober vindt de tweede editie van Adnight plaats: vijftig creatieve bureaus die hun deuren voor één avond openen en seminars, talks en activiteiten organiseren om zichzelf te presenteren aan marketeers, vakgenoten en jong talent. Ideaal om op een laagdrempelige manier eens binnen te kijken bij een breed scala aan bureaus. Er is van alles te doen en te zien; van full-service tot boutique agencies en van digitale innovatiepartijen tot productie, design en experimentele videopartijen. Met nog een week te gaan en een lijst van vijftig bureaus is het moeilijk kiezen. Daarom presenteren Dirk Jan de Krom en Rose Zandvliet van Adnight in samenwerking met MarketingTribune twee handige routes. Doe er je voordeel mee!

Dawn en Halal maken Micropia-campagne over zoenen

28sep 201712:20
  • Bureaus
  • 11895 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingContentActivatieCampagnes

nieuws Micropia, het enige microbenmuseum ter wereld, wil mensen bewust maken van de onmisbare rol van microben in de liefde. In opdracht van het museum, dat onderdeel is van Artis, ontwikkelden reclamebureau Dawn en productiebedrijf Halal een intense themacampagne: 'The Science of Kissing'.

SIRE viert 50 jaar maatschappelijke campagnes

28sep 201711:35
  • Bureaus
  • 13312 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementMarketingMaatschappijReclame

nieuws Stichting Ideële Reclame (SIRE) vier op 30 oktober 2017 haar 50-jarig jubileum in het Tropenmuseum en het KIT, Koninklijk Instituut voor de Tropen. Koning Willem-Alexander is aanwezig, evenals loco-burgemeester van Amsterdam Pieter Litjens en Commissaris van de Koning Johan Remkes. Eva Jinek presenteert de avond.

Ziggo Sport werkt samen met Remiqz

28sep 201710:01
  • Media
  • 13736 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InnovatieTelevisieSport

nieuws Ziggo Sport gaat nauw samenwerken met Remiqz. Het sportkanaal gaat in zijn door Southfields geproduceerde voetbalprogramma’s Rondo en Deportivo United vanaf heden gebruik maken van de diensten en wetenschappelijke inzichten van Remiqz. Centraal hierbij staat de door Remiqz ontwikkelde EuroPlayerIndex (EPI), de objectieve maatstaf voor de kwaliteit van spelers.

Nadine Moritz nieuwe projectmanager bij SAN

28sep 201709:01
  • Bureaus
  • 4549 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingAwardPersonaliaReclame

nieuws Nadine Moritz is in dienst getreden als projectmanager bij de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Zij volgt hiermee Sylvie Visser-Witkamp op, die de afgelopen zes jaar de SAN mede heeft vormgegeven.

Centercom neemt 'noodlijdend' Promobase over, of niet?

28sep 201700:19
  • Media
  • 6665 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkReclameOutdoorLeverancier

nieuws Centercom Buitenreclame laat weten per direct het 'noodlijdende' bedrijf Promobase over en hiermee zijn positie in de markt van A0-reclamedisplays verder uit te breiden. Helemaal in harmonie gaat dat niet, want Promobase heeft zelf een 'nuancering van de overname' vermeld op de eigen website. De oude eigenaren van Promobase gaan zich toeleggen op hun drukkerij Unedo en het logistieke bedrijf Inekx en trekken zich terug uit de media-exploitatie.

Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect

28sep 201700:00
  • Bureaus
  • 6903 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingKlantenPitchesMediabureauCampagnes

nieuws Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect. M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie van Schiphol en de implementatie hiervan. Ook verzorgt dit bureau de offline inkoop. iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, gaat voor de luchthaven aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via online strategie en online inkoop.

Google bindt de strijd aan met advertentiefraude

27sep 201712:28
  • Online
  • 6838 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Geen tag

nieuws Google zal marketeers automatisch vergoeden wanneer hun advertenties worden bezocht door bots in plaats van mensen. Daarnaast zet het onder meer 180 filters en algoritmes in om deze vorm van fraude te bestrijden. Dat stelt directeur productmanagement Payam Shodjai in een blogpost.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners