Abovo Media trekt vier specialisten aan voor Digital Brixx

19jul 201710:48
  • Media
  • 8173 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauPersonalia

nieuws Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken: Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes. Er zijn ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.

Brand New Live lanceert zelfstandig event-label

19jul 201709:59
  • Bureaus
  • 12123 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersEvenementPersonaliaActivatie

nieuws Hét entertainment marketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen, waaronder manager Jamel van Laarhoven, en een nieuwe werkwijze is het antwoord op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen.

Komkommertijd? De zomer van Cheil A'dam: 'We werken nu in een andere cyclus'

19jul 201709:41
  • Bureaus
  • 5738 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonenStrategie

nieuws Geen bureau zal over zichzelf te kennen geven het rustig aan te doen gedurende de zomermaanden. Toch zijn de maanden juli en augustus anders dan andere. Waarom? Omdat de helft van het personeel op vakantie is bijvoorbeeld, Cannes net achter de rug is of omdat het mediaseizoen weer van start gaat en daar weldegelijk een hoop op voorbereid moet worden. Nummer vier van deze serie: Cheil Amsterdam.

Contany Academy: springplank voor afgestudeerden in marketing

18jul 201712:06
  • Content
  • 8628 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalContent

nieuws Door de snelle ontwikkelingen in het opkomende vakgebied contentmarketing kunnen marketingopleidingen vaak niet de meest recente lesstof aanbieden, zo stelt Contany.nl. Om het gat tussen de studie en het werkveld te dichten, richt het contentmarketingbureau de Contany Academy op. In een 4-weekse gratis cursus in Amsterdam worden ambitieuze (bijna-)afgestudeerden voorbereid op het bedrijfsleven.

Onesize creëert visual identity serie The Strain

18jul 201711:19
  • Design
  • 8328 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Digital design

nieuws De in design in motion gespecialiseerde creative studio Onesize zet met de ontwikkeling van de visual identity voor de serie The Strain van FX Networks hun Amerikaanse expansie voort. The Strain is een Amerikaanse horrorserie over vampieren die tekeergaan in New York, gebaseerd op het gelijknamige boek van Guillermo del Toro en Chuck Hogan. Het laatste seizoen ging 16 juli in première.

Ford start dynamische videocampagne Facebook

18jul 201711:13
  • Content
  • 7382 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CampagnesVideo

nieuws Automerk Ford, klant bij Mindshare, start op Facebook en Instagram met het geautomatiseerd verspreiden van honderden video’s. Elke gebruiker krijgt een video te zien die specifiek afgestemd is op zijn of haar interesse, gedrag of demografisch profiel.

Komkommertijd? De zomer van Blauw Gras: ‘Om vier uur laptop dicht en met z'n allen het water op'

18jul 201711:11
  • Bureaus
  • 5862 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Strategie

nieuws Geen bureau zal over zichzelf te kennen geven het rustig aan te doen gedurende de zomermaanden. Toch zijn de maanden juli en augustus anders dan andere. Waarom? Omdat de helft van het personeel op vakantie is bijvoorbeeld, Cannes net achter de rug is of omdat het mediaseizoen weer van start gaat en daar weldegelijk een hoop op voorbereid moet worden. Nummer drie van deze serie: Blauw Gras.

Zandbeek en Eindhoven365 scoren bij Amerikaanse Content Marketing Awards

18jul 201710:49
  • Content
  • 5906 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAward

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek en citymarketingorganisatie Eindhoven365 hebben gescoord bij de Amerikaanse Content Marketing Awards. De internationale influencercampagne Another City Trip won in de categorie 'Best Use of Instagram/Snapchat in Content Marketing'. De Content Marketing Awards is wereldwijd het grootste awardfestival binnen het vakgebied en wordt georganiseerd door het Content Marketing Institute. Dit jaar werden er ruim 1100 cases ingezonden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners