Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media

14jul 201714:36
  • Bureaus
  • 19600 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesCampagnes

nieuws De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media. Het bureau heeft een nieuwe positionering & strategie voor de brancheorganisatie ontwikkeld.

[Interview] Lex Szanto over Cannes, leeuwen en War Child

14jul 201711:28
  • Bureaus
  • 15074 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • CannesCommercialsCampagnesInterview

nieuws RNDBT Content won in Cannes een gouden leeuw in de categorie film craft voor hun Batmanvideo voor War Child. We spreken met Executive Producer Lex Szanto over de campagne, Cannes en de creatieve industrie.

Auto-therapeut Erwin Wijman (De Geluksmachine): 'Wat!?! Dafne Schippers in een Porsche Macan?'

14jul 201711:27
  • Sponsoring
  • 37360 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • EndorsementBrandingInterviewMerken

nieuws Huh? De frêle Dafne Schippers in een overmaatse Porsche? Filemon Wesselink in een Skoda? Mark Ronson (wie?) in een Lexus? En wedden dat Johnny de Mol dacht dat Kia een merk magnetrons of wasdrogers was. De endorsements en sponsordeals tussen BN’ers en automerken halen je links en rechts in. Maar passen deze mensen wel bij deze auto? MarketingTribune vroeg het aan autotherapeut Erwin Wijman, die deze maand de autobijbel 'De geluksmachine' publiceerde. 'Er is geen vrouw die een Skoda koopt.'

Hoe omzeil je de valkuilen van agile samenwerken?

14jul 201711:26
  • Bureaus
  • 31082 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • InteractieScrum teamsCreatieInnovatie

weblog Samenwerken is veranderd. Mensen en organisaties moeten meer en meer in staat zijn om snel te reageren op veranderingen en nieuwe situaties. Voor elke uitdaging wil je als marcom-manager het best denkbare team kunnen inzetten, zodat je het doel bereikt dat je jezelf hebt gesteld.

BrandBase lanceert campagne WNF op Amsterdam FashionWeek

14jul 201710:53
  • Bureaus
  • 3868 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Bas Kosters en het Wereld Natuur Fonds (WNF) maakten samen een exclusieve collectie T-shirts. Ieder shirt heeft een uniek nummer, van 1 tot en met 3900. Dit aantal staat voor het alarmerend lage aantal tijgers dat nog leeft in het wild. Zeker in de mode-industrie zien we het dier en de tijgerprint vaak terug. De tijger wordt vaak als stijlicoon gebruikt, maar heeft daar zelf veel te weinig profijt van gehad.

Cluse kiest voor SuperHeroes Amsterdam

14jul 201709:33
  • Bureaus
  • 3827 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social MediaCampagnesStrategie

nieuws Het horlogemerk Cluse kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie. Het is een ambitieuze samenwerking aangezien het label momenteel een van de snelst groeiende merken is.

Hema kiest voor OMD

14jul 201709:10
  • Bureaus
  • 4745 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantMediastrategiePitches

nieuws Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Hema OMD geselecteerd als haar nieuwe Internationale mediapartner. Hiermee vertrekt Hema na acht jaar bij Initiative. De focus voor Hema ligt de komende jaren op groei, waarbij het revitaliseren van de Benelux, internationale expansie en groei in e-commerce centraal staan.

Onze collectieve verslaving aan meningen

14jul 201708:51
  • Bureaus
  • 6373 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • ConsumentenMarketingOnderzoek

weblog Wat vind je van mijn nieuwe schoenen? Heb ik in deze broek een dik achterwerk? Mensen zijn ontzettend afhankelijk van de mening van anderen. Een alternatief voor meningen is het achterhalen van feiten; statistisch gezien geeft die broek je optisch inderdaad een grote toges.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners