LVB Videomarketing wint 4 Videographer Awards in Texas

13jul 201715:19
  • Content
  • 7053 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContentAwards

nieuws De eerste winnaars van de Videographer Awards zijn bekend gemaakt, de internationale videoprijzen die uitmuntende prestaties in video- en digitale productievaardigheden erkennen. De meeste inzendingen komen van Amerikaanse bureaus, maar ook LVB Networks heeft werk ingezonden. LVB Videomarketing heeft vier prijzen in de wacht gesleept en is hiermee het enige Nederlandse bureau dat in de prijzen is gevallen.

MPG. breidt digital team uit

13jul 201712:34
  • Content
  • 7526 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContentDigitaal

nieuws Contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden en Bas Gezelle. Van der Velden (35) gaat aan de slag als digital content manager, eerder werkte ze voor Hyves, BNN en vanuit Social Embassy voor diverse Unilevermerken. Gezelle (33), digital creative, werkte eerder voor Kaliber en voor social media start-up Tribewise. Bij MPG. gaan beiden zich richten op overkoepelende creatieve communicatievraagstukken en contentformats met een focus op het digitale domein.

Transavia zet thuisblijvers in het zonnetje

13jul 201711:20
  • Bureaus
  • 11349 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MarketingVideoCampagnes

nieuws Deze zomer brengt Transavia meer dan een miljoen passagiers naar hun vakantiebestemming. En om de zomervakanties mede mogelijk te maken zijn veel thuisblijvers nodig. Daarom zet Transavia die mensen vanaf deze week in het zonnetje tijdens zijn Thuisblijvers-campagne.

BlowUp Media lanceert The Collective in Nederland

13jul 201710:10
  • Media
  • 9852 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InnovatiePromotieReclameOutdoor

nieuws BlowUp Media lanceert The Collective, een nieuw netwerk van grootformaat digitale schermen op iconische locaties in Nederland. Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week. Iedere locatie is een echte landmark, in grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. 'Perfect voor de creativiteit van A-merken met ruimte voor impact, interactie en baanbrekende content.'

Mediaxplain verfijnt OOH-campagne met live vliegdata

13jul 201709:20
  • Bureaus
  • 9462 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediabureauBig dataReclameOutdoor

nieuws Mediaxplain bedt iets nieuws met Programmatic Digital Out of Home: real-time media inkopen op basis van specifieke vluchtgegevens. Voor een opdrachtgever die zich deze zomer op de internationale toerist richt, ontwikkelde het mediabureau een doeltreffende mediastrategie. Hierbij komen reizigers uit datageselecteerde high-potential landen op Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport via schermen bij de bagageband direct in contact met de boodschap van de adverteerder.

Roorda start social content hub

12jul 201715:14
  • Bureaus
  • 10733 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaPersonaliaStrategieCreatieContent

nieuws Roorda Reclamebureau groeit. Afgelopen half jaar won het bureau onder meer de pitches voor Superunie (lancering van private brand g’woon) en voor de campagne van de gezamenlijke goede doelen. Daarnaast gaat Roorda ook aan het werk voor De Kuyper Likeuren. Het bureau breidt nu uit en start bovendien een speciale social content hub.

Jägermeister en YoungCapital bieden zomerbanen aan

12jul 201713:05
  • Bureaus
  • 10811 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentHRMarketingCampagnes

nieuws Jägermeister geeft zomers vervolg aan de ‘It’s a matter of taste’ campagne en nodigt consumenten uit om te solliciteren op de meest unieke zomerbanen die een kwestie van smaak zijn. Het drankmerk presenteert in samenwerking met uitzendbureau YoungCapital de ‘Jägermeister Summer Jobs’.

Tolga Büyükdoğanay creative director bij Etcetera

12jul 201712:30
  • Bureaus
  • 7524 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieReclamePersonalia

nieuws Tolga Büyükdoğanay gaat aan de slag bij Etcetera waar hij een team vormt met Raymond van Schaik. Tolga’s overstap volgt na een periode van 2,5 jaar bij Ogilvy Amsterdam, waar hij verantwoordelijk was voor wereldwijde campagnes voor Philips Hue, Philips Lighting, KFC en Coca-Cola merken. Hiervoor werkte hij bij verschillende bureaus in Duitsland, Oostenrijk en Turkije.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners