Rabobank promoot duurzame food- en agrisector met crossmediale campagne en nieuw programma

17okt 201715:01
  • Food-en-retail
  • 8218 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMVOCampagnes

nieuws Rabobank kondigt vandaag 'Kickstart Food' aan: een driejarig programma dat volgens het merk de overgang naar een duurzame food- en agrisector gaat kickstarten. 'Met onze kennis, netwerken en financiële oplossingen zullen wij ons de komende drie jaar inzetten om onze klanten en partners te helpen hun innovatieve oplossingen op te schalen en door te ontwikkelen langs de gehele voedselwaardeketen: van veld tot vork.' Er hoort een epische lanceringsfilm bij die u hier als eerste kunt zien. Bijbehorende slogan: Only together we can grow a better world.

Emirates stopt 15 miljoen dollar in Dubai-campagne

17okt 201710:39
  • Bureaus
  • 7950 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMarketingCommercialsCampagnes

nieuws Emirates lanceert vandaag een reclamecampagne van 15 miljoen dollar om reizigers te inspireren en Emirates’ uitgebreide en wereldwijde netwerk van bestemmingen te promoten. Emirates’ thuisbasis en hub Dubai speelt een grote rol in de reclame. De campagne wordt ondersteund door de klassieke rocksong 'Don’t stop me now' van Queen.

Steffart Buijs (Leene Communicatie): 'Een Grand Prix is een veer van de sector'

17okt 201710:26
  • Content
  • 4908 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Leene Communicatie, we maken vast de balans op met directeur Steffart Buijs.

[interview] Wie aan cocktails denkt, moet aan De Kuyper denken

17okt 201710:11
  • Design
  • 6555 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Campagnes

nieuws Het familiebedrijf Koninklijke De Kuyper bestaat al sinds 1695 en is 's werelds grootste likeurenmerk. Het concern nam in 2011 Rutte Gin over en samen met de meer dan 43 soorten likeuren claimt De Kuyper in een nieuwe internationale reclamecampagne de leverancier te zijn van de ‘beste ingrediënten voor de cocktail van vandaag’. In gesprek met global marketing director Albert de Heer: ‘We willen duidelijk maken dat je de beste cocktails mixt met De Kuyper, uit en thuis.’

Toyota lanceert mondiale campagne 'Start Your Impossible'

17okt 201700:02
  • Bureaus
  • 7792 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCampagnes

nieuws Toyota presenteert ‘Start Your Impossible’, een wereldwijde corporate campagne die medewerkers, partners en klanten moet inspireren en koppelen aan de kernopvattingen van het bedrijf. In een tijd waarin technologische en milieu-ontwikkelingen elkaar in een razend tempo opvolgen, markeert deze campagne Toyota’s inzet voor een meeromvattend en duurzamere samenleving.

[interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign 'What's Next'

16okt 201716:37
  • Food-en-retail
  • 13427 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • OnlineCampagnesInnovatieMarketing

nieuws Met ruim 147.000 auto’s in Nederland en 1,71 miljoen auto’s in 32 landen is LeasePlan een der grootste leasemaatschappijen ter wereld. Over de vandaag wereldwijd uitgerolde nieuwe marketing-campagne What’s Next, spreken wij verantwoordelijken Dick van der Lecq -die met zijn bureau Etcetera embedded bij het merk zit- en cmo Leaseplan Sandra Tappermann-Pieper. De uitgebreide versie staat in de komende MarketingTribune print (MT18). Hier een preview van dit gesprek plus de première van de centrale film die LeasePlan vandaag presenteert.

Jungle Minds breidt uit met jong talent

16okt 201715:11
  • Online
  • 5358 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Personalia

nieuws Jungle Minds breidt uit met zes nieuwe medewerkers. De nieuwe medewerkers versterken het strategische user centered team, de creatieve vloer en development.

Walter Flaat (DAN DNA) Chief Data Officer van Dentsu Aegis

16okt 201712:06
  • Bureaus
  • 7971 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieMediabureauPersonaliaBig data

nieuws Walter Flaat, managing director van het in 2015 gelanceerde data-label DAN DNA, wordt benoemd tot Chief Data Officer van Dentsu Aegis Network in Nederland. Hij krijgt de supervisie over technologie-ontwikkeling, data governance & privacy, GDPR, data- en tech-partnerships en de integratie met eventuele data-gerelateerde acquisities. Daarnaast wordt hij verantwoordelijk voor het nieuw te lanceren platform M1.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners