Waarom doet John de Mol nog niets met SBS?

9sep 201710:50
  • Media
  • 26869 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisie

weblog Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent was gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild en even zag het ernaar uit dat het een opmaat zou kunnen zijn voor een groei in de kijktijd in augustus maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.

KesselsKramer ontwikkelt campagne voordekunst

8sep 201711:27
  • Bureaus
  • 19471 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesVideo

nieuws Voordekunst, crowdfundingplatform voor kunst en cultuur, lanceert een videocampagne die bedoeld is om makers en cultuurliefhebbers bijeen te brengen. De positieve boodschap: maak het samen. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met regisseur Eefje Suijkerbuijk. Met de film benadrukt voordekunst de kracht van publiek in de creatieve sector.

Angelique Walison en Vera Gerring naar L'eau

8sep 201709:30
  • Bureaus
  • 12607 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, en zijn studio DIN heeft het team versterkt met Angelique Walison en Vera Gerring. Walison in de functie van senior producer, Gerring als junior DTP-er.

Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop

8sep 201708:53
  • Bureaus
  • 9664 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: 'Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.'

Goud Uberconnected ontwikkelt Bike to School-campagne voor Coop

7sep 201711:20
  • Bureaus
  • 9149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActies

nieuws De Bike to School-spaaractie is van start gegaan. Het betreft een grote, landelijke activatiecampagne in alle supermarkten van Coop, die ontwikkeld is door Goud Uberconnected. Coop werkt in de campagne samen met de commerciële partners Arla, Jacobs Douwe Egberts en Unilever. Veilig Verkeer Nederland (VVN) treedt in de campagne op als maatschappelijk partner van Coop.

Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex

7sep 201711:16
  • Bureaus
  • 8884 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantMediabureauCampagnes

nieuws Calex, de Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat aan naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne en heeft Abovo Media als mediapartner gekozen. Abovo Media zal verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Ogilvy Amsterdam ontwikkelt internationale campagne voor Philips Hue

7sep 201708:58
  • Bureaus
  • 8821 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnes

nieuws De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan commercial en werd gemaakt door regieduo Dent de Cuir. De commercial laat zien hoe Philips Hue dagelijkse momenten bijzonder maakt. Ochtendlicht, zonlicht en maanlicht kennen we wel. Met diepzeelicht, doelpuntlicht en dit-huis-maar-even-niet-licht zijn wat minder bekend.

Staatsloterij kiest voor TBWA\NEBOKO

7sep 201708:01
  • Bureaus
  • 6048 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Pitches

nieuws Nederlandse Loterij heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\NEBOKO als strategisch partner voor haar grootste spelmerk Staatsloterij.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners