Ali B. en schoonvader strijden om Loden Leeuw

14nov 201718:34
  • Bureaus
  • 16213 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieCommercialsAwardReclame

nieuws Het reclamevak huivert, want de nominaties voor de Loden Leeuwen zijn bekend. Winston en Renate Gerschtanowitz, Ali B, en Paul Haenen zijn door het publiek genomineerd als meest irritante BN'ers in de Nederlandse tv-reclame dit jaar. De meest irritante merkreclame is gemaakt door Albert Heijn, Becam en Gamma.

Savana Rijneveldshoek digitaal strateeg bij Redkiwi

14nov 201710:03
  • Bureaus
  • 9712 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaDigitaalOnline advertisingStrategie

nieuws Savana Rijneveldshoek is per half november gestart als digital strateeg bij Redkiwi. Zij gaat in deze functie samen met de bureauklanten concepten ontwikkelen waarbij de customer journey voor de doelgroep aansluit bij het merkverhaal, de identiteit en de doelen van die klanten.

D-Reizen zet vergelijken centraal in vroegboek-campagne

14nov 201709:31
  • Bureaus
  • 7775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCommercialsCampagnes

nieuws Zeventig uur. Zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met het uitzoeken van zijn ideale vakantie. Terwijl D-reizen als grootste onafhankelijke vakantie-vergelijker alle mogelijkheden en prijzen al op een rij heeft gezet. In zijn nieuwe vroegboekcampagne laat D-reizen ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen: je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, bikini’s passen, de beste zomerhits beluisteren of al die tijd checken of je paspoort al verlopen is.

Jasper van Zandbeek: 'Contentmarketingstrategie is steeds meer leidend'

14nov 201709:14
  • Content
  • 12632 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingAwardsContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: aanstaande donderdag (16 november) vindt de uitreikingsavond van de Grand Prix Content Marketing plaats, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Zandbeek, we maken vast de balans op met chief engagement officer Jasper van Zandbeek.

Nieuwe kerstcommercial 2017 voor warenhuis John Lewis gelanceerd

14nov 201709:12
  • Food-en-retail
  • 5471 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingWinkelen

nieuws Na vorig jaar internationaal te hebben gescoord met de kerstcommercial 'Joe the Boxer', presenteert het Britse warenhuis John Lewis nu de kerstcommercial 2017 met 'Moz het monster'. Daarin lijkt het weer te draaien om hartverwarmendheid en Britse romantiek. Een eng monster slaapt onder het bed van een jongetje, maar ze worden vrienden. Nu al legendarisch? Oordeel zelf.

Remko Posthuma versterkt Goud Uberconnected als technology director

14nov 201707:03
  • Bureaus
  • 7006 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Big dataStrategieInnovatiePersonalia

nieuws Goud Uberconnected zet de volgende belangrijke stap door Remko Posthuma aan te trekken als Technology Director. Posthuma zal groepsbreed (Goud Uberconnected, Icemedia en Redmint) de nieuwe afdeling Data & Tech mede-vormgeven én de component tech nog steviger verankeren binnen het creatieve proces. Hiermee gaat Goud Uberconnected als bureau echt full circle: bedenken van campagnes en content, in-house content-productie, data-analyse en op basis van deze insights nog scherper nieuw creatief werk maken.

Boze chirurg in Ohra-campagne over vrije zorgkeuze

13nov 201710:38
  • Bureaus
  • 8071 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameZorgverzekeringCommercialsCampagnes

nieuws De nieuwe zorgcampagne van Ohra laat net als vorig jaar een ongemakkelijke situatie bij een zorgverlener zien. De boodschap is dat je dit bij Ohra kunt voorkomen, want zij biedt als één van de weinige zorgverzekeraars in Nederland vrije zorgkeuze aan. Uit onderzoek blijkt dat vrijwel alle Nederlanders dit belangrijk vinden, maar minder dan 10% heeft het ook daadwerkelijk.

Kokoro maakt internationale campagne 'Duik in Den Haag'

13nov 201709:48
  • Bureaus
  • 10016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesKunst & Cultuur

nieuws Gemeente Den Haag jaagt zijn citymarketing aan met een internationale campagne ontwikkeld door Kokoro Amsterdam. Bedoeling is dat iedereen na het zien van de toeristische imagocampagne 'Duik in Den Haag' weet dat de hofstad aan zee ligt. Deze ligging staat centraal, met uiteraard aandacht voor diverse highlights van de stad. Door dit naadloos te laten overvloeien in elkaar, hoopt Den Haag mensen te inspireren om een trip naar de stad én de zee te maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners