Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland

13nov 201709:32
  • Bureaus
  • 9063 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauPersonaliaStrategie

nieuws Arnoud van Leeuwen is deze maand als commercial director gestart bij PHD Nederland. Hij heeft een brede media achtergrond met zowel online als offline ervaring. Na verschillende marketing- en salesfuncties bij Sanoma, de Ster en Microsoft te hebben vervuld was hij in 2007 co-founder van ClickDistrict en het latere Platform161.

Nieuwe functie bij MediaMonks: Alexander Kraemer wordt experience architect

13nov 201700:10
  • Bureaus
  • 23446 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieDigitaalPersonaliaContent

nieuws Digitaal productiebureau MediaMonks heeft zijn 'experiential' team versterkt met vormgever Alexander Kraemer. Hij gaat een compleet nieuwe functie bekleden: als experience architect is hij verantwoordelijk voor het creëren van interactieve merk- en productbelevingen waarbij de nadruk ligt op de naadloze aansluiting tussen ruimtelijk en digitaal design.

Virale employer branding voor Jacobs Douwe Egberts

10nov 201714:00
  • Bureaus
  • 20988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Creatief bureau Vuur heeft de nieuwe employer branding-campagne voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) ontwikkeld. Impact staat hierin centraal. Door dit abstracte begrip tot leven te brengen wil JDE professionals en starters aantrekken.

blowUP media gaat samenwerken met GLOW Eindhoven

10nov 201710:56
  • Bureaus
  • 15420 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws GLOW Eindhoven en blowUP media gaan samenwerken om het lichtfestival op kunstzinnig gebied en qua bereik op een hoger plan te brengen.Het eerste gezamenlijke project van de samenwerking betreft het kunstproject 'Weltmaschine', dat tijdens de komende editie van GLOW, volgende week in Eindhoven, wordt gerealiseerd.

[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse

10nov 201710:45
  • Bureaus
  • 19482 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • AdvertisingTelevisieCommercialsCampagnes

nieuws Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, televisie, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan (vorig jaar nog voor AH), maar de uitvoering, schaal en consistentie van de Lidlcampagne van dit jaar zijn beter en sterker.

Rebranding GoodHabitz door Fitzroy

10nov 201709:05
  • Design
  • 7308 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Branding

nieuws Online opleider GoodHabitz is door Fitzroy gekozen voor een rebranding, nieuwe positionering en internationale campagne. Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: ‘GoodHabitz is marktleider op het gebied van e-learning en biedt meer dan 110 online trainingen aan, waarbij positiviteit en humor hoog in het vaandel staan. Wij ontwikkelden de campagne “Today is a good day to upgrade yourself” om zo iedereen uit te nodigen om iedere dag iets bij te leren.’

Digitaal verzekeringslabel nowGo lanceert eerste campagne

9nov 201714:30
  • Online
  • 9044 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnes

nieuws Digitaal label nowGo van verzekeraar Vivat lanceert zijn eerste campagne. De campagne is in samenwerking met RLVNT gemaakt. Hieruit is zowel een positionering, missie, visie, naamgeving, huisstijl, creatieve strategie als communicatieconcept ontwikkeld. Als eerste uit de reeks is de commercial voor de autoverzekering nu online te zien.

SKO en GfK verlengen contract voor TV Kijkonderzoek

9nov 201711:52
  • Media
  • 13756 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieKijkcijfersBereikVideo

nieuws Stichting Kijkonderzoek (SKO) verlengt het TV Kijkonderzoek-contract met GfK voor 2018. GfK levert een bijdrage aan de innovaties om in te kunnen spelen op het veranderende kijkgedrag waarbij video- en tv-kijken op meerdere schermen wordt gemeten. De nadruk ligt hierbij op het meten van live tv-kijken op tablets en smartphones.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners