Selmore maakt film Autumn Leaves voor Prominent

5sep 201711:50
  • Bureaus
  • 6047 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat.

Women Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne

5sep 201709:14
  • Bureaus
  • 8639 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Vanaf vandaag roept Women Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht.

Zestien genomineerden voor DDMA Dutch CRO Awards 2017

5sep 201708:32
  • Bureaus
  • 9005 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementAwardsMarketing

nieuws DDMA heeft de genomineerden voor de DDMA Dutch CRO Awards bekendgemaakt. Uit de vele tientallen inzendingen zijn in totaal zestien cases genomineerd in vier categorieën: Ads Testing, Mobile, Conversion Test en Personalisation. De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor het eerst uitgereikt, op 21 september in Edel in Amsterdam.

Kim Triesscheijn verlaat The Gardeners

1sep 201717:23
  • Bureaus
  • 23955 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaReclame

nieuws Creatief directeur Kim Triesscheijn vertrekt bij The Gardeners en kiest voor een heel nieuw avontuur. Maira Evers, oprichter en eigenaar van The Gardeners, en Laura Snapper, Client Services Director, blijven voorlopig samen de managementtaken vervullen.

IPG Mediabrands lanceert Super Digital

1sep 201712:23
  • Media
  • 19648 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Mediabureau

nieuws IPG Mediabrands Nederland lanceert Super Digital, een full service digital agency met innovatie en digitale transformatie in de kern. Met de oprichting van Super Digital wil IPG Mediabrands haar leidende positie in de online adverteerders markt verder versterken.

[Interview] Steam: 'Why is belangrijker dan wervingsvraag'

1sep 201712:06
  • Bureaus
  • 33596 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • StorytellingStrategieInterviewCampagnesHR

nieuws Arbeidscommunicatie is een vak apart. Specialist Steam weet daar alles van. Bij de allerlaatste editie van de Magneten (voordat ze opgingen in de Esprix) won dit bureau liefst vier van de zes prijzen: twee keer politie, twee keer Defensie. Dit voorjaar viel Steam ook bij de Esprix in de prijzen. 'Ons vak wordt steeds meer corporate.'

Inzending open voor uitgebreide Epica Awards 2017

1sep 201711:20
  • Bureaus
  • 25576 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CreatieCampagnesAwardReclame

nieuws De Epica Awards 2017 zijn uitgebreid: er zijn twee nieuwe categorieën (waaronder videoclips) en een bredere jury. Bureaus en adverteerders kunnen vanaf nu insturen voor deze door vakjournalisten toegekende reclameprijs.

Groen & Kool maakt B2B-campagne voor betaaldienst CCV

1sep 201709:19
  • Bureaus
  • 13066 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCommercialsCampagnes

nieuws Een pinautomaat die het niet doet is een crime voor ondernemers. Dat is de insteek van een nieuwe B2B-campagne van CCV Nederland, die dit probleem tot het minimum wil beperken. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Groen & Kool uit Laren.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners