KPN en N=5 lanceren 'Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?'

9nov 201710:45
  • Bureaus
  • 11264 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijMobileCampagnes

nieuws Kinderen krijgen op steeds jongere leeftijd hun eerste mobiele telefoon. Daarover bestaan veel vragen en onduidelijkheden bij zowel ouder als kind. Met ‘Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?’ helpt KPN hen via een interactieve test het gesprek aan te gaan over belangrijke, relevante onderwerpen. Zo wordt het maken van afspraken omtrent het gebruik ervan makkelijker. De campagne is ontwikkeld door N=5.

Wies Gruppen (Axioma): 'Contentmarketing is zoveel meer dan verkopen wat je verkoopt'

9nov 201709:09
  • Content
  • 8971 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Axioma Communicatie, we maken vast de balans op met creative director Wies Gruppen.

Wieden+Kennedy vier keer genomineerd voor Epica Awards

8nov 201712:12
  • Bureaus
  • 10864 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameMarketingCampagnesAward

nieuws Wieden+Kennedy is dit jaar het Nederlandse bureau met de meeste nominaties voor de Epica Awards. Het Amsterdamse bureau is vier keer genomineerd met werk voor Nike. JWT (Free a Girl) en 180 Amsterdam (Unicef) zijn beide twee keer genomineerd. De Epica Awards zijn de internationale reclameprijs die wordt toegekend door de vakpers.

Icemedia ontwikkelt website voor Aidsfonds

8nov 201712:05
  • Online
  • 8048 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteStrategie

nieuws Voor de ontwikkeling van de nieuwe website heeft Aidsfonds gekozen voor Icemedia. Het deed dit na een uitgebreide bureauoriëntatie. De nieuwe website heeft tot doel om fondsen te werven en te informeren over hiv en aids. Daarnaast moet de website een ondersteuning leveren aan het merk Aidsfonds.

Mediaxplain haalt Marloes Rijnders en Rolf van Houten

8nov 201711:11
  • Bureaus
  • 10116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieInnovatiePersonaliaMediabureau

nieuws Mediaxplain heeft twee nieuwe directors aangetrokken die zullen bijdragen aan de 'future-proofing' van het bureau. Het gaat om Rolf van Houten (digital development director) en Marloes Rijnders (research director), die beide deze week van start zijn gegaan bij het onafhankelijke mediabureau.

Nielsen lanceert Digital Ad Ratings in Nederland

8nov 201710:43
  • Media
  • 16209 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekOnline advertisingBereikDigitaal

nieuws Nielsen stelt Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland. Sinds de lancering in 2011 is deze dienst wereldwijd, in meer dan dertig landen, een standaard geworden voor de onafhankelijke meting van online reclamecampagnes. Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes op desktop, tablet en smartphone.

Kokoro Amsterdam werkt voor betaal-app Payconiq

8nov 201709:43
  • Bureaus
  • 12496 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenKassabonAppsKlanten

nieuws Payconiq is een nieuwe mobiele betaaldienst waarmee je verrassend eenvoudig kan betalen onder vrienden, in (web)winkels, restaurants én andere diensten zoals een apotheek of dokter. Na een strategische en creatieve pitch heeft Payconiq gekozen voor reclamebureau Kokoro Amsterdam.

Rabobank krijgt koekje van eigen deeg: 'Daden, geen woorden'

8nov 201709:22
  • Bureaus
  • 16749 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesMVOMaatschappijMerken

nieuws 'Stel je eens voor...' klinkt het in de nieuwe commercial van Rabobank, die voortkomt uit de veelbesproken 'Rabopitch'. Directeur Elif Algu van reclamebureau Branding a Better World vond daar iets van en heeft nu een eigen versie gemaakt van de Rabo-campagne 'Growing a Better World Together'. 'Als zelfs banken zich laten voorstaan op hun goede gedrag, dan mogen wij dat helemaal.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners