Mobiel.nl kiest voor The Odd Shop

7nov 201714:50
  • Bureaus
  • 8864 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesKlanten

nieuws Mobiel.nl heeft na een uitgebreide pitch onder begeleiding van Ariën Breunis van Brand Meester gekozen voor The Odd Shop. Het bureau gaat van start met de ontwikkeling van een crossmediale campagne om het merk nadrukkelijker te profileren.

NU.nl en Starcom experimenteren met gepersonaliseerde homepage-takeover Samsung

7nov 201711:00
  • Media
  • 12968 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • NieuwsmediaWebsiteReclameOnline advertisingDigitaal

nieuws Starcom en Sanoma hebben maandag een gepersonaliseerde fixed homepage-takeover gelanceerd op NU.nl. Het unieke is dat het hier een fixed propositie betreft die vanaf nu kan worden gecombineerd met data. De uiting die een bezoeker te zien krijgt, is gebaseerd op het surfgedrag en wordt gekoppeld aan een dynamische uiting. Samsung is de eerste die deze mogelijkheden benut voor een campagne ter promotie van de nieuwe QLED-televisie.

Speeddate-event van JongeHonden

7nov 201710:01
  • Bureaus
  • 8998 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementCreatieReclame

nieuws Stichting JongeHonden houdt op 16 november de jaarlijkse Portfolio + Speeddate Avond. Het event is een mix van de portfolio-avond, waar Stichting JongeHonden bureaus uitnodigt om het werk van de meest talentvolle jonge creatieven uit de business te reviewen in hun zoektocht naar nieuw talent, en daarnaast ook een speeddate-event. Tijdens deze speeddates gaan jonge creatieven in gesprek om hun partner in crime te vinden.

Waarom marcom-netwerken aan de winnende hand zijn

7nov 201700:16
  • Bureaus
  • 15984 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • MarketingCommunicatieMediastrategieStrategie

weblog Je hoort het wel vaker: ‘Zo’n vaart loopt het niet. Voordat deze nieuwe innovatie is ingedaald zijn we jaren verder.’ Maar de tijd raast door.

[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital, digital advertising en transparantie

6nov 201716:09
  • Bureaus
  • 29945 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • AdvertisingOnline advertisingInterview

nieuws Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van advertentiebedrijf Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (ex Reddion en GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie.

Inzendtermijn SAN 2017 van start

6nov 201711:32
  • Bureaus
  • 20756 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Er kan weer worden ingezonden voor de SAN Accenten 2017. In 11 categorieën worden de awards toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. De inzendtermijn loopt tot 20 december 2017. De SAN Accenten worden op 31 mei 2018 in Hilversum uitgereikt.

Volvo Trucks wil bewustwording creëren met veiligheidscampagne

6nov 201711:04
  • Online
  • 7519 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Veiligheid is een kernwaarde waar Volvo Trucks al jaren aan werkt. Helaas blijkt het aantal dodelijke verkeersongevallen te stagneren en zelfs toe te nemen. Volvo Trucks’ visie is zero accidents. Om dat te bereiken en de bewustwording voor een veiliger weggedrag op de kaart te zetten bij zowel vrachtwagenchauffeurs als medeweggebruikers zetten Volvo Trucks Nederland en haar dealerorganisatie nu een demovloot in met maar liefst elf safety trucks. De Volvo’s FH zijn uitgerust met de nieuwste veiligheidsvoorzieningen en herkenbaar aan hun ‘crash test’ kleuren waardoor ze het thema veiligheid op een opvallende wijze uitstralen. De aflevering van de trucks vormt het begin van een bewustwordingscampagne.

Bureau Jump! omgedoopt in Jump! Retail

3nov 201716:31
  • Food-en-retail
  • 26214 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws Tien jaar na de oprichting van Jump!, verandert het Amsterdamse bureau haar naam in 'Jump! Retail'. Met deze naamswijziging wil Jump! Retail zich nog nadrukkelijker profileren als een omnichannel retailbureau. Jump!-oprichter Ernst-Jan Smids: “Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners