VEA viert 100-jarig bestaan in Tuschinski, maar schrapt campagne '8 miljoen gesprekken'

31aug 201716:04
  • Bureaus
  • 38875 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • FilmReclameCampagnes

nieuws De VEA viert dit jaar zijn honderdste verjaardag. Ter ere van dit jubileum wordt de door videobureau Big Shots geproduceerde documentaire 'De kunst van het verleiden' op 10 oktober vertoond in het Amsterdamse filmtheater Tuschinski. Ook zou in september de campagne '8 miljoen gesprekken' van start gaan, maar die is ineens stopgezet. Waarom?

Zandbeek verwelkomt 8 nieuwe collega's

31aug 201715:42
  • Content
  • 11791 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContent

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek is groeiende. Dit najaar starten liefst acht professionals in verschillende functies. 'Nieuw talent waarmee we onze geïntegreerde aanpak van content, (online) marketing en pr nog verder kunnen uitbouwen.' Zandbeek - dat tevens de cover van ons laatste printnummer (MT14) ontwierp - doet een kort voorstelrondje.

Talitha Dirkzwager managing director bij Newslab

31aug 201714:48
  • Bureaus
  • 8141 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatiePRPersonaliaPromotie

nieuws PR-bureau NewsLab heeft Talitha Dirkzwager benoemd tot managing director. Ze neemt vanaf 1 september de dagelijkse leiding van het in Amsterdam gevestigde bureau op zich. Dat doet ze samen met MT-lid Isabelle Los, die al vanaf de oprichting van NewsLab bij het bureau werkzaam is.

Selmore ontwikkelt internationale campagne voor Sixt

31aug 201709:40
  • Bureaus
  • 7050 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCommercialsCampagnes

nieuws Drie jaar werken Selmore en Sixt inmiddels samen, op basis van het motto ‘Gefixt met Sixt’. Na vijf films komen er nu drie bij die internationaal ingezet gaan worden door het autoverhuurbedrijf.

NS vraagt heel Nederland: 'Wat houdt je tegen?'

31aug 201700:07
  • Bureaus
  • 26971 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStorytellingMarketingCampagnes

nieuws Nieuwe mensen ontmoeten, oude vrienden bezoeken, inspiratie op doen of iemand verrasen. Waar je ook zin in hebt, stel het niet langer uit. Dat is de boodschap van de nieuwe NS-campagne, ontwikkeld door reclamebureau N=5. Het spoorwegbedrijf stelt daarin aan heel Nederland de vraag: 'Wat houdt je tegen?'

Ster komt met realtime pre-rolls voor CTV-app NPO Start

31aug 201700:02
  • Media
  • 13654 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaOnline advertisingTelevisieReclame

nieuws De NPO houdt woord als het gaat om fors meer investeren in online en on demand. Ster is gestart met de verkoop van realtime pre-rolls in de CTV-omgeving (connected tv) van NPO Start. Om dit mogelijk te maken heeft de reclamedienst van de NPO zijn samenwerking met video-adserving-platform SpotX verder uitgebreid.

Jumbo pakt uit met spaaractie rond Max Verstappen

30aug 201716:27
  • Bureaus
  • 17538 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Tijdens de Jumbo-campagne met Max Verstappen rijdt een truck door heel Nederland met hierop diens racewagen als levensgrote speelgoedauto. Iedereen die een selfie met deze F1-bolide deelt (hashtag: #HalloMax) maakt kans op een reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een Meet&Greet met Verstappen. Vervolgens start een grote Max Spaaractie, waarbij Jumbo-klanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de racewagen.

Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam

30aug 201713:18
  • Bureaus
  • 6376 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners