Hoogvliet gaat regionaal online met 'websuper'
- Bureaus
- 28 nov 2013 @ 15:28
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WebWinkelen
- 28 nov 2013 @ 15:28
- Redactie Food en Retail
Hoogvliet is de eerste regionale supermarktketen die in Nederland online boodschappen doen mogelijk maakt. Met een eenvoudig Klik&Klaar-concept kun je je boodschappen op ieder moment en plaats bestellen, waarna deze worden klaargezet bij het door de consument aangegeven afhaalpunt. De nieuwe 'websuper' is net live gegaan.
Hoogvliet heeft na een uitgebreide bureauselectie in bureau Eperium haar samenwerkingspartner gevonden voor de nieuwe e-commerce activiteiten. Hoogvliet en Eperium hebben twee jaar lang intensief samengewerkt aan de websuper www.hoogvliet.com die 27 november jongst leden live is gegaan. 'Dagelijks online boodschappen doen is een van de laatste productgroepen die nu richting internet gaat. Het is namelijk ook een van de meest complexe productgroepen, door met name het leveren van verse, gekoelde en bevroren producten. Dat geldt zeker voor Hoogvliet omdat zij zich als enige in Nederland ‘Warme bakker’ mag noemen en een eigen slagerij heeft', meldt marketing manager Danielle Robben.
Met een eenvoudig Klik&Klaar-concept kun je je boodschappen op ieder moment en plaats bestellen, waarna deze worden klaargezet bij het door de consument aangegeven afhaalpunt. Robben: 'Misgrijpen is er niet bij, want Hoogvliet garandeert 100% levering. De supermarktketen heeft bewust gekozen voor een cross channel commerce strategie. Alle producten worden vanuit 1 distributiecentrum verzorgd.' Hoogvliet speelt via de nieuwe websuper ook in op de trend dat consumenten steeds bewuster kopen: gezond, biologisch en fairtrade, meldt de retailer. 'Met een unieke zoekfunctie kunnen de bewuste en semi-bewuste huishoudens thuis of op hun werk gericht producten zoeken en selecteren.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing