Stroom en Code d'Azur lanceren Mobile Vikings
- Bureaus
- 12 nov 2013 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauCampagnes
- 12 nov 2013 @ 11:11
- Redactie Bureaus
De Belgische telecomprovider Mobile Vikings verovert nu ook de Nederlandse markt met hun 'Viking gets Viking'-principe. De campagne is gericht op jongeren met de boodschap: 'De meest relaxte bijbaan heb je als je kiest voor Mobile Vikings als provider. Want dan verdien je heel makkelijk scheepsladingen prepaid tegoed.'
In België heeft Mobile Vikings inmiddels een flink aantal klanten die zich Viking noemen. Voor elke vriend die je overtuigt om een Mobile Viking te worden, verdien je Vikingpunten. Deze punten kunnen ingewisseld worden voor gratis opwaarderingen van je simkaart. Zowel in Nederland als in België is Mobile Vikings aanwezig geweest op een aantal belangrijke jongerenkanalen via (online) video.
Stroom tekende voor de mediastrategie en inkoop in de Benelux. Code d’Azur was verantwoordelijk voor creatie.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing