Nu inzenden voor SAN Jaarboek 2013

Nu inzenden voor SAN Jaarboek 2013
  • Bureaus
  • 14 nov 2013 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesAwards

Dit jaar heeft het winnen van een SAN Accent nog meer glans, want de Stichting Adverteerdersprijs Nederland bestaat 25 jaar. Krijgt uw campagne straks ook een plek tussen de Hollandse Meesters?

‘Hollandse Meesters’ is het thema en de titel van het SAN Jaarboek 2013. Deze jubileumeditie wordt een ode aan de Hollandse ondernemingsgeest. Een ode aan creativiteit, gedrevenheid en vernieuwend denken. Inspirerende wetenschappers, kunstenaars en marketeers geven hun verrassende visie op de toekomst van het vak.

Een naslagwerk als dit verschijnt maar eens in de 25 jaar en geeft de door u ingezonden campagnes extra glans. Reserveer daarom snel uw pagina’s in het SAN Jubileum Jaarboek 2013.

Dit zijn de categorieën voor 2013: Business-to-Business, Corporate, Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail en Vrije tijd. Er is dit jaar geen afzonderlijke categorie ‘Personeel’. De ingezonden personeelscampagnes worden beoordeeld door de vakjury Corporate. Naast de door u gekozen categorie kunt ook inzenden voor de overkoepelende categorie waarin de beste campagnes naast een Accent in hun eigen categorie ook nog eens bekroond kunnen worden met een SAN Accent Excellent.

Tot uiterlijk 20 december 2013 kunt u campagnes insturen en pagina's reserveren in het SAN Jaarboek 2013. Meer informatie staat op www.sanaccent.nl.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken