The Gardeners partner in lancering Hyper Island cursus Amsterdam

The Gardeners partner in lancering Hyper Island cursus Amsterdam
  • Bureaus
  • 21 nov 2013 @ 11:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hyper Island komt voor het eerst met haar Digital Strategy cursus naar Nederland. Deze cursus is ontwikkeld voor marketing, reclame en communicatie professionals die hun digitale competenties naar een hoger niveau willen tillen. De cursus start begin 2014 en zal bestaan uit drie volle dagen en zeven avonden verspreid over drie maanden.

 

In samenwerking met The Gardeners host Hyper Island op dinsdag 26 november een Meet & Learn sessie in voorbereiding op de cursus in Amsterdam. 
 

Meet & Learn sessie

Iedereen die interesse heeft in zowel de Digital Strategy cursus als in Hyper Island is uitgenodigd voor de ‘Meet & Learn’ sessie op dinsdag 26 november van 17:00 – 19:00 uur. Deze avond is gratis en geheel vrijblijvend, maar vanwege het beperkt aantal plaatsen is een snelle aanmelding vereist. De geheel verzorgde sessie zal plaatsvinden bij The Gardeners in de Vondelkerk.

Meer over deze sessie hier

 

Hyper Island

Hyper Island is een international opleidingsinstituut wat zicht richt op digitale communicatie, leiderschap en innovatie. Hyper Island biedt zowel full-time, intensieve en part-time opleidingsprogramma’s voor individuele professionals en is daarnaast strategisch partner voor bedrijven die hun business of bedrijfscultuur willen herpositioneren.

De opleidingsprogramma’s van Hyper Island omvatten vele kennisgebieden zoals digitale media, data, mobile, e-commerce, design. Met als doel het vergroten van kennis en inzicht op welke wijze technologie en cultuur zorgen voor de snelle veranderingen binnen samenlevingen, werkvelden en organisaties. 

Meer informatie over de 10-daagse Hyper Island Digital Strategy cursus: hpr.is/ds14
 

Over The Gardeners

The Gardeners is een activatiebureau met een sterke voorliefde voor PR en Social. The Gardeners gelooft in een interactieve relatie tussen merk en doelgroep, waarbij mensen de nieuwe media zijn. Samen met de doelgroep bouwt een merk aan het verhaal, story building, zoals Hyper Island dit ook noemt.

www.thegardeners.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken