Koeweiden Postma steekt Unique in het nieuw
- Bureaus
- 12 dec 2013 @ 09:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingStrategie
- 12 dec 2013 @ 09:49
- Redactie Bureaus
'Werk van morgen' is de nieuwe pay-off van Unique. Koeweiden Postma verzorgde de nieuwe positionering van de zichzelf opnieuw uitvindende uitzendorganisatie, inclusief een nieuwe campagne en visuele identiteit.
Unique breidt haar dienstverlening uit. De voormalig uitzendorganisatie richt zich niet meer alleen op arbeidsbemiddeling, maar biedt ondernemers oplossingen voor al hun HR-vraagstukken.
Raymond Puts, algemeen directeur van Unique in Nederland: ‘HR is de afgelopen jaren steeds complexer geworden. Om al zijn HR-taken goed te kunnen regelen moet een ondernemer zijn weg zien te vinden tussen allerlei loketten en op de hoogte zijn van de laatste wet- en regelgeving. Met innovatieve tools willen wij hen daarbij ondersteunen.’
De nieuwe positionering van Unique gaat gepaard met een nieuwe visuele identiteit en campagne. Koeweiden Postma ontwikkelde beide op basis van het thema verbeelding. Daarover zegt het bureau: 'Niet alleen kijken naar wat is, maar ook naar wat zou kunnen... morgen.' Het thema is ook verbeeld in een nieuw ‘visual device’ dat als een rode draad door alle communicatie heen loopt.
De nieuwe huisstijl en campagne zijn deze week gelanceerd in Nederland. België en Duitsland zullen volgen. De corporate story en campagne werden ontwikkeld in samenwerking met Joep Luycx.
Campagne: ‘Van vandaag naar morgen’.
Opdrachtgever: Unique
Bureau: Koeweiden Postma
Strategie: Hugo van den Bos
Design: Mark Holtmann, Rogier Bisschop, Eddy Wegman, Hannah Manneke, Ingmar Evers
Account: Dick de Groot, Pieternel Holm
Corporate story en campagneconcept: Joep Luycx
Fotografie: Frank Ruiter, Hollandse-Hoogte
Modellen: eigen medewerkers Unique
Bekijk de visuals van deze nieuwe campagne op ons Design-platform.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Joep Luycx
- Raymond Puts
- Unique
- HR
- morgen
- visuele identiteit
- campagne
- campagne
- Koeweiden Postma
- positionering
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing