Autotrack kiest voor Alfred

Autotrack kiest voor Alfred
  • Bureaus
  • 20 jan 2014 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKlanten

AutoTrack, onderdeel van De Persgroep, heeft Alfred als haar nieuwe reclamebureau gekozen. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf. AutoTrack was de afgelopen zeven jaar klant bij Eigen Fabrikaat.

AutoTrack noemt zichzelf de meest betrouwbare aanbodsite van auto's in Nederland. Deze propositie wil AutoTrack in Nederland verder versterken. Daarnaast wordt het merk begin dit jaar in België geïntroduceerd. Alfred zal voor beide landen een campagne maken die vanaf het voorjaar te zien en te horen zal zijn. 

Eigen fabrikaat maakte het afgelopen jaar nog de 'What if'-campagne van Autotrack. Binnenkort komt daar iets anders voor in de plaats uit de koker van Alfred. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken