Beiersdorf kiest voor Porter Novelli
- Bureaus
- 13 jan 2014 @ 09:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRMerkenPromotieCommunicatie
- 13 jan 2014 @ 09:21
- Redactie Bureaus
Beiersdorf, producent van met name Nivea, werkt sinds januari samen met Porter Novelli in Noord-Europa. Consumenten pr-advies en -implementatie wordt door zeven kantoren van Porter Novelli opgepakt. Naast Nederland zijn dat het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland. Porter Novelli is gekozen na een drie maanden durende pitch, waar drie bureaus aan deelnamen.
Ellen van Lemmen, marketing communicatiemanager Nivea Noord-Europa: 'Na onze interne herstructurering van landelijke aansturing naar regionale clusters, zijn we op zoek gegaan naar een bureau dat ons op die manier ook met pr verder kan helpen. Porter Novelli heeft indruk gemaakt met hun creativiteit, gedrevenheid en inzicht in de markt. Ze werken en hebben gewerkt voor een aantal van de grootste consumentenmerken ter wereld en begrijpen wat er gebeurt in de sector waarin wij werken. We kijken ernaar uit om mooie pr-campagnes neer te gaan zetten samen.'
Frank Peters, managing director van Porter Novelli in Nederland: 'Ook wij verheugen ons op de samenwerking met Beiersdorf. Een inspirerende internationale speler met sterke merken die diepgeworteld zijn in de samenleving. Na een spannende pitchperiode waarin we de kracht van onze manier van werken en ons internationale netwerk hebben kunnen laten zien, mogen we nu ook echt aan de slag.'
Vanuit Porter Novelli Nederland zullen Sophie van den Oord en Allard Rustenhoven op het account actief zijn onder aansturing van Maartje van den Heuvel.
Het in Hamburg gevestigde Beiersdorf is producent van de verzorgingsproducten als Nivea, Eucerin en Hansaplast. Onlangs paste het bedrijf zijn huisstijl aan.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing