Carolien van 't Hek hogerop binnen UM

Carolien van 't Hek hogerop binnen UM
  • Bureaus
  • 23 jan 2014 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediabureau

UM heeft Carolien van ’t Hek benoemd tot Client Service Director. In haar nieuwe functie zal Van 't Hek eindverantwoordelijk zijn voor een eigen klantportfolio met klanten als Coca-Cola, Nuon, Delta Lloyd, OHRA, Expert, BMW/Mini en Schiphol. Ze neemt ook plaats in het management team van UM.

Rik Ruts, managing director UM: 'Carolien werkt inmiddels ruim twaalf jaar bij UM en is een echte mediaprofessional. Zij is de verpersoonlijking van hoe UM zich de laatste jaren heeft ontwikkeld tot een volwaardig media- en communicatie-adviesbureau. Carolien is een business partner voor onze klanten doordat ze met haar team de toegenomen complexiteit op het gebied van media, content, data en digital in klantwaarde heeft weten te vertalen.'

UM maakt als mediabureau deel uit van IPG Mediabrands Benelux. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Reprise, Spring Creek, MagnaGlobal en Marketing Sciences. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken