Doom & Dickson lijft Kiss en Van der Velden in
- Bureaus
- 27 jan 2014 @ 12:47
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaReclameBranding
- 27 jan 2014 @ 12:47
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Doom & Dickson heeft haar creatieve team verder uitgebreid. Designteam Scott van der Velden en Alexandra Kiss hebben hun freelance bestaan opgegeven om het bureau te komen versterken.
Kiss en Van der Velden waren voorheen met name werkzaam vanuit designstudio ProductMargje. Van der Velden was eerder al werkzaam als creative director online bij /TEQUILA.
Frieda Ulsamer de Waard, managing partner Doom & Dickson: 'Met de komst van deze twee toppers kunnen we creatief werk, visualisatie en techniek in huis koppelen. Hun expertise op het gebied van design en huisstijl, het maken van campagnebeelden en het gebruik van techniek, 2D, 3D, animaties, film en dergelijke is vandaag de dag onontbeerlijk om on- en offline te integreren.'
Samen met de eerder aangenomen business director en het creatieve team wil Doom & Dickson de eigen werkzaamheden verder uitbouwen. Het nieuwe jaar wordt volgens Ulsamer 'niet alleen druk voor bestaande klanten maar ook voor meer new business'.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing