Selecta kiest voor Bijl PR
- Bureaus
- 27 jan 2014 @ 09:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRFood
- 27 jan 2014 @ 09:33
- Redactie Bureaus
Selecta Nederland gaat in zee met communicatiebureau Bijl PR. Binnenkort wordt gestart met diverse PR-activiteiten en wordt ook actief ingezet op contentcreatie en free publicity.
'Koffie drinken is hipper dan ooit', meldt Ruud Bijl, eigenaar van Bijl PR. 'Mensen nemen geen genoegen meer met een simpel bakkie. Koffie moet van hoge kwaliteit zijn en het drinken ervan een belevenis. Niet alleen thuis, maar juist ook op de werkvloer, het treinstation, openbare ruimtes en hogescholen. Daar weet Selecta alles van. De komende maanden gaan we samen met hen aan de slag met PR en corporate communicatie.'
Bijl PR is gevestigd in hartje Rotterdam en werkt vooral voor klanten in de retail, sport, overheid, industrie en zorg. Het bureau is medegrondlegger van 27&More, een internationaal netwerk van 25 onafhankelijke pr-bureaus in 30 landen.In 2010 ontving Bijl PR de Sabre Award voor de beste PR-campagne in de Benelux. In 2012 en 2013 werd het bureau opnieuw genomineerd voor een Sabre Award, beide keren samen met Bloemenbureau Holland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing